25 Haz 2011

iki renk

Benim bir ikizim var.Adı İpek.Bilen bilir,daha önce birkaç kez adı geçti.
Bazen düşünüyorum,bir insan aynı anneden doğup da nasıl bu kadar zıt karakterli olabilir diye kendime soruyorum.
İpek inanılmaz mükemmeliyetçi bir tiptir.A dan Z ye her şey mükemmel olmalı onun için,ufak bi falsoya bile dayanamaz.
Çok lider ruhlu.Oysa eskiden bu kadar değildi.
Çok takıntılı.Mesela bir staj ayarlanıcak,adamlar "Sıra sana da gelicek" desin,takar."Ya neden dönmüyolar" da "Neden aramadılar" da vıt vıt diye söylenir,burnumuzdan getirir.
Hastalanırsa ev halkı olarak "Eyvahhhh" deriz.Hepimiz yatak döşek yatalım ama o kalsın deriz.İnanılmaz nazlıdır.Hani erkekler "ay kıçım ay başım" yaparlar ya,heh işte İpek de onlardan.

Beni soracak olursanız,ben de kafamda bir şeyi tasarladıysam onun aynısını yapmak isterim evet,o konuda tutturuğumdur.Ama o öyle bu böyle diye takmam.
Çok inatçıyım.Bunu isteyerek yapmıyorum ama can çıkar huy çıkmaz işte.
Liderlik ruhum yoktur.O yüzden kesinlikle yönetici olamam.Bak burdan söylüyorum,sonra bilemedik olmasın.
Takıntılı değilim.Takılsam da içimde yaşar,bitirir,uyurum.Kimseye anlatmak istemem.
Hastalığa fazlasıyla dayanıklı bi bünyem var.Benim canım öyle hemen yanmaz,acı eşiğim yüksektir."Tamam tamam" der geçer,ilacımı kendim hazırlarım.

İpek,fazlasıyla işkolik bir tip olacak.Öyle ki okul bittikten hemen sonra cumburlop diye iş hayatına dalmak istiyor.Bu konuda çok ciddi.
Oysa ben,mesela pazartesi günü hayallerimin işine adım atarken dahi olsa,Allah ömür verirse gideceğim yerleri düşünüyorum.Şöyle ki:Seneye okul bitince Zeynep büyük ihtimalle Amerikaya gidicek.Ben de onunla gidip çalışmak ve dilimi geliştirmek istiyorum.Gidene kadar da çalışacağım yerleri buldum,para biriktirmeye niyetleniyorum.
Oysa İpek Amerikayı istiyor ama hemen iş bulursa gitmeyebilirmiş,öyle diyor.Ben,işin her zaman bulunabileceğini fakat keşkelerimin olmaması gerektiğini savunuyorum.Hayatın biraz da tadına bakmak lazım.
Gencim.İleride evlenirsem kocamın böyle şeylere izin vereceğinin garantisini bana kim verebilir?Yada bendeki azim ne kadar olur?

İpekle bizim durumumuz bu.
Muhtemelen ben hayallerimin peşinden gidicem,oda işinin izinden...
Evin iki ayrı renginin iki ruh hali de böyle.
Hangisi fikrinize uygun,size kalmış...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder