29 Haz 2011

kezban hazal stajda part:1

Uzun zamandır hayalini kurduğum işte staj yapıyorum.
Can-ı gönülden istedim,irtibatlar kurdum;arkadaşlarımın başının etini yedim,ağzımda hep aynı laf:"Ben gazetede çalışmak istiyorum"
Oldu.
Fakat bu bir ajans.Evet gazete ama ajans;daha çok habere gidiliyor,yazılar yazılıyor,gündem hazır vs vs.
İşin güzel yanı,televizyon dahi izlemeye gerek kalmadan tüm gündemi anında takip edebilmek,ertesi güne çıkacak işi hazırlanırken izleyebilmek.Bir de işin ustalarına gazetecilik ve yazarlar hakkında soru sorabilmek.
İçimde bitmeyen bir merak var ama her konuya değil.Gazeteler de bu merakıma dahil.Gözlerimi kocaman açarak "YAAAAAA DEMEK ÖYLE OLDU?NEDEN PEKİ?" diye sormak hoşuma gidiyor.
Bu arada habere gönderiyolar beni.Tüketici derneklerine,ticaret ve sanayi odasına,lokantalara gidiyorum.İşi izliyorum,soru soruyorum.
Öte yandan yıllar boyu alıştığım Q klavye orada yok,malesef F var.Türk usulü.İki gündür alışabilmek için yazı yazıyorum sürekli,pratik yapıyorum.
Gazetelere namaz saati,hava durumu,nöbetçi eczane nasıl eklenir onu da öğrendim.Sanırım artık o işleri ben yapıcam:)
İşin en keyifli yanı ise,büyük şirketlerdeki gibi yerinden her kalktığında birilerinin gözlerini sana dikip "Neden gidiyosun" der gibi bakmaması.İsteyen müzik dinliyor,isteyen istediği zaman yemek yiyip kahvesini terasta içiyor.Fazlasıyla relax,fazlasıyla güzel.Tam bana göre.
Nitekim karşılığında da herkes işini hakkıyla yapıyor.

Şimdilik böyle bacılar.Güzel gidiyor,yeni bir deneyim,yeni bakış açıları,yeni insanlar...
Bende o ışığı gördüklerini söylediler.İnşallah devam eder.
Şans dileyin lütfen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder