7 Haz 2011

olan biten

Kaç dakikadır tüm çantalarımı boşaltıp not ve banka kartımı arıyorum,bir yandan ağzımla defter tutuyorum,kaynakça yazacağım için bir kitabımın arkasındaki kaynakça bölümünü tamamen koparttım,okuyorum yazıyorum derken bi baktım..televizyon açık,"Pişşti" diye bi program var.
Bakıyorum bakıyorum bişey anlamıyorum.Lütfücüğüm blogunun yazarı:Haklısın bak.Ben de ezelden beridir bu insanları anlamıyorum.Gitgide daha çok boka sarıyo.
İnsanlar neden Survivor adasında Nihat Doğan ne yaptı,efendim Taçminin izlediği bir politika var mı gibi üfürükten teyyare konuları tartışıyor acaba?
Son baktığımda Özlem Tekin yere yüzüstü yatmış bir şeyler protesto ediyordu.
İnsanların gerçekten gülmeye ihtiyacı var galiba.Mizah anlayışını da anlayamıyorum gerçi.O kadar çok boktan program var ki,insanların neler olup bittiğini anlayamaması ve yanlış yönlenmesi,çocukların zekalarının gelişmemesi çok normal.
Adamakıllı belgesel izleyen,tartışan,konuşan,bakmaktan çok görebilen insan kalmadı artık.
Yok Esra Erol ne yapmış,yok bugün kim ne demiş...
Cidden işler çığrından çıkmaya başladı.Aklı başında olmayan rtük artık bu işe bi el atsa da kurtulsak.
Artık bunları geçmek lazım...

P.S:Blog izlemeyi çok seviyorum.Ne güzel herkes ayrı dünya,ayrı dava,ayrı kişilik.
Harika valla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder