1 Haz 2011

ye-ti-şe-mi-yo-rum!

Bütün bir gün bunu düşündüm.
Tuvalette,dişimi fırçalarken,üstümü giyinirken,dolmuşta,metroda...
Hele üstümü giyinip de bir yandan da çanta hazırlamak,gözüme eyeliner-rimel-kalem çekmek,saçımı yapmak ve her seferinde kendini hiç beğenmemek gibi eylemleri aynı anda yaparken,bir odadan diğerine koştururken ve şansıma evde de hiç kimse yokken bağıra bağıra söylenme fırsatı buldum.
"Hay yaaaaaa!!!!" eline tokayı alır saçını toplar."Öff bi boka benzemedi,çirkinsin kızım çirkin.Eyvah çantam!"(Diğer odaya koşar,hemen hazırlar tabi bu arada tripten tribe girip yüzüne ağlama efekti,küfürden sonraki sinir efekti gibi şeyler oturtur)
"Yok lan valla yetişemiyorum.Yapmam gerekenler bitmiyo anasını satayım,başı kesik tavuk gibi koş bi o yana bi bu yana"
(Yarım saat sonra hazırdır.Bi elinde laptop,diğerinde çantayla evden çıkar,tam ayakkabılarını bağlarken bi komşu lafa tutar ve tam o anda Hazalın telefonu çalar.Oy dağlar!)
"Alooo Ayço napıyosun annem?İyi napayım,sınava gidiyorum bende.Bi elimde laptop diğerinde çanta..."(Bu arada laptopu çenesinin altına sıkıştırıp çantasından kart doldurmak için para çıkarmaya çalışırken telefonunu kulağına yapıştırma çabası içine girer)
Konuşma 10-15 dk kadar sürer ve gün başlar...

Yetişemiyorum bacılar.
Hiçbir şeye hemde.
Şöyle ki:
Cuma günü iki tane sınavım var/Yetiştirmem gereken otuz sayfalık bir tezim var/Almam ama mutlaka almam gereken kıyafetler var-yok ki zamanım/Yapmam gereken çok önemli bi işim daha var ama yazamam/Kişisel bi işim var onu hiç yazamam/Dil kursuna da devam etmem lazım-sınavlardan dolayı boşladım.
Gibi gibi.
Haziran ayını hiç yazmıyorum.
Hee bide bu yazdıklarımın hepsinin tam olarak bir hafta içinde olması lazım.
Yok valla olmuyo.Neyse Allahtan hızlıyım biraz,aynı anda bikaç işi yapabilirim,ordan yırtabiliyorum.
Mesela bugün sabah ondan akşamın sekizine kadar okulda kaldım.Sınav çıkışı kütüphanede ders çalıştım,sonra sürekli kitap araştırıp tez yazdım,yetmezmiş gibi bide eve ödünç kitap aldım ki yazmaya devam edebileyim diye.
Hey yavrum hey!
Yetişebilsem gık demem,severim koşturmayı da "yamalı tavuk" staylayım.
Şans dileyin...Hemen bitsin şu günler de huzura ereyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder