23 Tem 2011

nasıl yani?

Eve geliyorum,bilgisayarı açıyorum bir bakıyorum taaakk!!!:"Amy Winehouse öldü"
Dondurma yemeye çalışıyordum,kaşık elimden düşüyordu az kalsın.Öyle bir "Nasıl yaaaa?" demişim ki annemle kardeşim yanıma geldi.
Annem,"Bu kızın böyle öleceği belliydi" dedi.Tabi belliydi.Biliyorduk az çok.
İçim yandı.Bu dünyada böyle nice değerli sanatçı,mesela Kurt Cobain,John Lennon,Kerim Tekin,Uzay Heparı gibi,hep genç yaşta öldüler.Tam en verimli çağlarında...
Birdaha onlar gibi ses gelmez dünyaya.
Ki Amy Winehouse benim için önemliydi.


Daha önce twitter ve blogumda da bahsetmiştim:Başına buyruk olmasına bayılıyordum.Çirkin giyindiğini iddia edenler bok yesindi,o uyduruk kıyafetlerle bence hoştu.
"Öyle böyle ama tarzı var hatunun" demiştim.
"Süper sesli ingiliz Yıldız Tilbe" dediğimi de hatırlıyorum.O kadar ki bayılarak dinliyordum.



Bilgisayarıma şarkılarını yüklemiştim,mesela giyinirken,saçlarımı yaparken yada çok hoplayıp zıplamak istediğim zamanlarda açardım "Rehab" i ve bağıra bağıra söylerdim:'They tried to make me go to rehab but i said noooo noooo nooooo!' Bazen bu no ları nope diye söylediğim de olurdu.
Yada açardım "Stronger than me" yada "Back to black".OOOOO tadından yenmezdi.

Ben bu kadını çok sevmiştim,daha güzel şarkılar söyleyecekti ve ben her seferinde "Çok güzel sesi var be" deyip mest olacaktım.
Büyük bir ses gitti.
Allah yerinde dinlendirsin.

1 yorum: