23 Tem 2011

bitmeyen isyan

Çok köpeksiniz yaa.Valla çok köpeksiniz.
Yaz geldi,tatile gidiyoruz furyası başladı.

Şu şekilde gelişiyor

1-"Bodruma da gittik beraberrrrr:)"

2-"@Xle havuz keyfi"

3-"Bu tatil bitmicek galibağğğ"-hay ağzına gözüne.


Cidden çıldırıyorum.Abartmıyorum.

Tamam canım kardeşim sen tatile gidiyo olabilirsin,inan seni anlıyorum ama ben ve benim gibi bir dolu tatile gidemeyip para kazanmak derdine düşen insan evladına neden böyle davranıyosun?

Yok git yani,bişey dediğim yok da bu özendirme hareketleri,albüm oluşturmalar falan...Ben ki pazar gelsin de denize gideyim diye bekliyorum,iple çekiyorum,buralarda sıcaktan eriyorum,çekilir dert değil,sen kalkmış bir de İzmire gidişinden albüm oluşturuyosun.

Sevgili okur,inan olsun,anam avradım olsun en çok kıskandığım da şu Çeşmeye gidenler.Delisiyim Çeşmenin,gitmeyeli de iki sene oldu.Geçen sene de staj yapıyordum lanet olsun ki.Bir türlü varamadım,hasretiyle yandı gönlüm.

Yok İzmire gitmiş,asansöre gitmiş,Çeşme de denize ayağını sokmuş...Sıçarım böyle işe aaa valla çok sinirlendim.

Bak şimdi yarın Kumlaya gidiyorum günübirlik.Arkadaşımla beraber bir koya gidip denize giricem.Ve bu sadece günübirlik olacak.

Bundan albüm falan mı yapsam bilmiyorum.

Fakat beni Eylülde görün.Sağ kalır ölmezsem gideceğim tatili dibine kadar anlatıp millete öğğ getirmezsem adım Hazal olmasın.

Ahanda buraya yazdım.

4 yorum:

  1. Ben de henüz tatile gitmedim ama sanırım senin en acilinden bir tatile ihtiyacın var :)

    Bu arada bloğuma da beklerim her zaman :)))

    Saygılar, sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. geldim geldim.
    çok keyifli valla blogun.İngiltere falan:)
    en kısa zamanda tatile gidebilmeni diliyorum.ben dün denize gidip bi nebze de olsa yatıştım.
    saygılar sevgiler benden:)

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkürler hem iyi dileklerin hem takip ettiğin için ve hem de bu süper pozitif enerjin için :)))
    ben ankarada olduğum için günübirlik denize gidebilme şansım da yok malesef sen izmirde falansın sanırım :D

    YanıtlaSil
  4. yoook ben sadece günübirlik kumlaya gidebilen şanslı bir insan evladıyım hahah:)
    rica ederim asıl ben sana teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil