21 Tem 2011

zeynep...bu yazı sana

Zeynep size de defalarca kez anlattığım üzere benim canım arkadaşlarımdan bir tanesidir.
Hayatına insanlar girer...Eğer o isterse kalırlar,istemezse giderler.Zeynep'in bir insanla can ciğer olması pek kolay değildir.İlk bakışta soğuk bile görünebilir fakat asla alakası yoktur.Severse bırakmaz,sımsıcaktır.Çok da komiktir,sevdirir kendini.Çok eğlencelidir,küpe zevki çok güzeldir.
Gönlü inanılmaz temiz,saf ve lekesizdir.Hani bazı insanların gönlündeki yüzüne vurur ya,Zeynep'in yüzü tertemizdir,gönlü gibi.
Çok ağlamaz Zeynep.Ağlarsa korkmalıdır insan.Sevinçten ağlıyorsa ne güzeldir.
Yanında asla sıkılmazsınız.İsterse 83728372 gün birlikte olalım.Hiçbir zaman yalnız kalmak istediğinizde tepenize çıkmaz,"Lütfen ya kimseyi görmek istemiyorum" deseniz bile-ki asla demem- size küsmez,anlayışla karşılar.Ne de olsa benim gibi içinde çok gelgit yaşayan bi arkadaşı var,alışmıştır herhalde bunca zaman...

Zeynep'in gönlü çok güzeldir,odacıkları doludur ama biri hariç:Gönlünün prensini bekler.Bunu hiçbir zaman için söylemez ama öyledir."Olsa güzel olur"cudur,ama özel bir çaba sarf etmez.
Aslında bana sorsanız o tam bir aşk kadınıdır.Görünüşü hiç öyle göstermese de ben onu tanırım,içini bilirim.Aşık olsa inanılmaz verici,inanılmaz sevgi dolu,gözlerinin içi aşkla gülen bir insan olur.
Hayatına girmeye çalışan,kabuğunu kapısını aşındıran insanlar onu bazen yeri gelmiş,üzmüştür.İnanılmaz üzülüp teselli vermeye çalışmışımdır,o benim kardeşim gibi,İpek neyse Zeynep'in ondan ne farkı var?Hayırlısı olmayan kimsenin hayatında yeri olmasın diliyorum.O hep mutlu olsun istiyorum.
İçi ısınsın birine...Olsun,aşık olsun.Tatsın bu duyguyu istiyorum.
Nedense "olmaz,bana aşık olmazzzz" dediği insanların ondan daha iyisini bulamayacağına bir türlü inandıramıyorum.Kendi değerinin daha çok farkına varsın istiyorum.O kadar içten o kadar tatlı o kadar güzel bir kız ki...Ah Zeynep,sadece arkadaşım olduğun için söylemiyorum bunları.
Seni çok seviyorum evet ama bunun yanında çok değerli bi insansın.Cansın.Çok tatlı,çok temiz kalpli ve biriciksin.

Dilerim her şey güzel gönlünce olsun.
O bana aşık olmaaazzz dediğin adam da aşkından kul köle divane olsun!
Seni çok seviyorum pampa.Öpücükler:)

2 yorum:

  1. kuzucum yazını kaçıncı kez okuyorum inan bilmiyorum.ama gözlerim dolu dolu okuduğum kesin ki yukarıda da yazmışsın zor ağlarım mutluluktan ağlamam özeldir,güzeldir o ayrı tabi:)o kadar güzel o kadar içten anlatmışsın ki bunun üstüne bir şey yazmam imkansız.benim için ne kadar güzel şeyler yazdıysan inan benden çok daha iyisini hak ediyorsun.çok şanslıyım ki senin gibi can arkadaşım,dostum,kardeşim var.çok süslü kelimelerle anlatamam bilirsin o yüzden canımsın,ciğerimsin,şu küçücük yüreğimde kocaman bir vatansın:))hem aşkı en yakın zamanda bulmak dileğiyle sevgili blogdaşım...

    YanıtlaSil
  2. oy benim anneeemmm ben içimden gelenleri yazdım,mutlu olduysan ben daha da çok mutlu olurum.umarım dileklerin ikimiz için de gerçek olur,aşkı da buluruz çocuk da yaparız kariyer de hahahah:D
    seni çok seviyorum pampa.hep mutlu ol.öpüyorum:)

    YanıtlaSil