20 Tem 2011

koku sorunsalı

Öncelikle hepinizi saygı ve sevgiyle selamlıyorum.(Lisedeki tarih hocamız sınıfa girip sandalyesine oturur oturmaz ilk olarak bu cümleyi söylerdi)
Sevgili okurlar,bu başlık benim en dayanamadığım şeylerden biri.Yaz aylarının vazgeçilmezi olan ter kokusu sorunu.
Efendim malum,yazın sıcak günlerindeyiz ve toplum olarak nihayetinde insan olduğumuz için nohut gibi terliyoruz.
Gerçi burda çoğul konuşmasam da olurdu çünkü ben terlemeyen bir insanım.40 derecede saçım açık gezdiğimi bilirim hatta Ayça dan bir dolu küfür yemişliğim vardır:"Oha cidden terlemiyosun" demişliği çoktur.Sadece aniden vücut ısısının yükselmesi durumu peydah(doğru mu yazdım acaba?) olur,bunalırım.Fakat bu yıl ilk defa saç diplerim ıslanıyor.

Her neyse.Dolayısıyla daha fazla su içme yada denize gitme ihtiyacı hissediyoruz.Suya dalıp dibinden kum çıkarma,boy verme,kurbağalama yüzme,çivileme atlama falan yapsak diyoruz.Bazıları için malesef mümkün değil bunlar,işlerine gidip geliyorlar.
Ülkemiz henüz çok gelişmiş olmadığından herkesin kişisel vasıtası yok,dolayısıyla toplu taşımalardan yararlanılıyor.
E ama bunun da bir adabı vardır değil mi efendim?Söyleyin bana!

Özellikle erkekler sizin için söylüyorum:ALLAH AŞKINA BANYO YAPIN!LÜTFEN.
Bir kere saçlarınız kısa,kurutma düzleştirme derdiniz yok,sadece yıkayıp çıkacaksınız.Lütfen her gün duş alın ve bizi o iğrenç ekşi koltukaltı kokunuzdan kurtarın.Rica ediyorum.


Hayır nedir bu kadar zorlarına giden?O kadar rahat ki aslında işleri...Ama nedendir bilmem,sabahın köründe işe giderken de aynı koku,akşam dönerken de aynı koku.Sizin vücut sistemi başka mı işliyor bi anlasam...
Bide rahatsız da olmuyolar.O sıcakta koltukaltını kaldırıp gözünüze sokmaya çalışan,daha çok yaklaşmaya çalışan,kokusundan asla rahatsız olmadan burnunu karıştıran...
Gerçekten pis midir bizim milletin erkekleri la?

Haaaa sadece erkekler değil,kızlarda da aynı sorun var.
Geçen gün eve gidiyorum tamam mı.Karşıdan 16 yaşlarında bir kız bana doğru koşuyor.Yanımdan geçip gitti,kokusunu da bana emanet etti sanki,anammmmmmmmmmm başım döndü birden.Öğğğğğvvvv o neydi lan diye söyleniyorum bir yandan da;mahallenin başına gelene kadar gitmedi ya o koku.Nasıl pissin nasıl terlemişsin ne yedin kızım yuh gibi türlü şeyler söyledim.

Hadi erkek zaten pis de sen kızsın be.Daha dikkatli olman lazım,git banyo yap diyecektim,sular kesikse dooğru hamama.Paran benden.


Her yaz mutlaka çekilir bu dert.
Lütfen koltukaltlarınızı suratımıza yapıştırmaktan vazgeçin.
Kokmamak için de ucuzundan bi deodorant alın.
Yıl 2011,her hastalığa çare var neredeyse,bir buna yok.
Zor ki ne zor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder