19 Tem 2011

ortaya karışık

***Neden bu ara fallarımda "1 sene sonra evleneceksin" gibi bişi çıkıyo bi anlasam.
Geçen gün bi abla baktı-2012de sana evlilik var.
Oya teyze baktı-1 yıl 2 ay sonra evlilik var.
Feriha hanım anneme bakmış-1 sene sonra kızın evleniyor.
E oha!
Ağız birliği ettiler zağar.Bu ne be?
Hayır ben plan falan yapmayayım,hayal kurmayayım o zaman geleceğe dair.Paralarımı da düğün masraflarımı karşılamak için kullanırız.
Hatta annem "Kız Hazal paralarını ver de bari bilezikleri alalım" diyor,gülüyoruz.
Allah Allah,sonumuz hayrolsun.

***Twitterı günlük konuşma yapar gibi kullanan insanlar var.
Ve ben onlara acayip antipatik duygular besliyorum.Biliyorum ki bazı insanların içinde arabesk bir dünya var ve bunu değiştiremeyiz.
Neyse.Bak şimdi,kız yazmış,geliyorrrrrrrrrrrrrrrrrrr hop:"ACIKTIM"
E buyur.Napalım şimdi?Evine yemek mi yollayalım,nedir istediğin?
Bir tanesi sürekli "miğde" yazıp duruyor.Her okuduğumda fenalık geçiriyorum.Yazım hatası yapan insandan bir anda soğuyabilirim,o kadar önemli benim için.Hayır ingiliz ingilizcesi kibarlığında no ya nööööğğğğvvv deyin demiyorum,sürekli 'gideceğim geleceğim saygıdeğer babacığım' deyin hiç demiyorum ama en azından midenin miğde olmadığını yada yapamıyorumun yapamıyom olmadığını bilin. E mi?
Bir başkası,seçim döneminde "İşte siyasi görüşüm" yazıp foto yollamış.Bir açıyosun desteklediği partinin broşürleri.
Valla travmanın eşiğine geldim.Tutmayın beni...

***Blogumun konsepti değişti.Ben çok beğendim.
Sevgili Mustafa blogumu okumaya başlamış,"içten ve istikrarlı" olarak da değerlendirmesini yapmış.Bir de konsepte el atarak çok sevdiğim Gene Kellyden ve kuşlardan bir ortam yarattı.Çok neşeli oldu.Ağzım açık kaldı.Çok çok teşekkür ederim,hakkın ödenmez.
Sağ ol.Var ol.

***"Saçların çok siyah" diyolar bana.Doğru dimi?( 'Boya mı?' derlerse Allah...Ben zevkten dört köşe.Çünkü doğal rengi).Nedense doğru olduğuna inanmak istiyorum.İnsanların beni ya Araplara yada İspanyollara benzetiyor olması da hoşuma gidiyor.
İnkar etmiyorum bak.Burda bas bas 'Gördünüz mü ne kadar doğrucu davutum,içim dışım bir' mesajı veriyorum.Hahahaha!

***Ay bu Sezen Aksu beni öldürecek."Unuttun mu beni?" şarkısı,he bir de Nilin "Hakkında Her Şeyi Duymak İstiyorum"u hayatıma bir yerleşti gitmiyor.Evde kendi kendime triplere girerek,Nur Yerlitaş gibi işaret parmağımı iki kaşımın ortasına koyduktan sonra sağa sola çevirerek yada apaçi dansıyla söylüyorum.Tabi bu apaçi dansı Nilin şarkısı için.Yada ellerimi "Akıştayız aga" gibi dalgalandırıyorum falan.
Ay beni evde bi görseniz zaten safi salak takılıyorum.Görenlerden haber alınamıyor.
Hadi yeter bu kadar.Öptüm :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder