23 Ağu 2011

ah bu şarkıların gözü kör olsun!

Şarkılar hangi ruh hallerinde yazılır,bilmiyorum...
Fakat sanıyorum ki yazan kimseler,dinlediğim anda suratımın şekilden şekle girdiğine şahit olsalardı değil yazmaya kalkmak,kalem oynatmazlardı...
Hepimize olur mu:Çok keyifli bir günde aniden duyduğunuz bir şarkıda gözlerin hemencecik dolması...
Huzurlu bir yolculuk yapabilmek için sakin şarkıların tercih edilmesi...
Aşık olduğunda Teoman'dan Hakkı Bulut'a yatay geçiş...
Bazen banyoda,arabada,yolda mırıldanmak...
Anlatamadığın her şeyi kelimesi kelimesine hissettiğin bir şarkıyı baş tacı yapmak...

Liseye başlamadan bir gün önce balkonda oturuyorum...Dün gibi aklımda."Acaba yarın nolucak?" diyorum,kimler denk gelir bilmiyorum...Kulağımda da kulaklık var,radyo dinliyorum...
Kanaldan kanala gezerken bir şarkı doldurdu kulağımı...

"Kan ter içinde uykularından uyanıyorsan eğer her gece,
Yalnızlık sevgili gibi boylu boyunca uzanıyorsa koynuna,
Olur olmaz yere ıslanıyorsa kirpiklerin artık her şeye,
Anneni daha sık anımsıyorsan hatta anlıyorsan,
Kalbini bir mektup gibi buruşturulup fırlatılmış,
Kendini kimsesiz ve erken unutulmuş hissediyorsan..."

O anda sanki tüm bu söyledikleri bendim,kalp atışlarım hızlandı...
"Bakalım sonunda ne diyeceksin Sezen abla?" dedim,bir mesaj verdiği belliydi...

"İçindeki çocuğa sarıl,
Sana insanı anlatır..."

"Sana insanı anlatır" mı?Hasssss yaaa ben de bunu merak ediyordum ya zaten...
O gece gülümseyerek uyudum ve ister inanın ister inanmayın sırf bu şarkı ve bu son iki cümle yüzünden içimdeki tüm kötü düşüncelerden arınmış olarak gittim okula ve lise yıllarım süper geçti...
Ben ilk defa o gün kalbimi dinledim...
Bir daha da "ona " hiç danışmadım zaten...
Sezen Aksu sevdam da 14 yaşında başlamış oldu böylece...


Burcumdan mıdır bilmem ama pek hareketli şarkı dinleyen biri değilimdir.Eğlenmeyi çok severim,eller havaya bile yaparım ama en mutlu anında bile slow parça dinleyen bir tipim.Annem çok kızar hatta "Öfff azıcık da hareketli dinleyelim,sıkıldım" diye.O da benim tam tersim ama asla slowdan vazgeçmem hacı.Böyle gelmiş böyle gider...
Bu yazıyı yazma sebebim,şarkıcı Çelik bu arada...Çok sevdiğim bir şarkısı aklıma düştü,dinleyeyim dedim veeee akustik versiyonu denk geldi,öldüm bittim bayıldım,ne güzel yazılmış Allahım sözleri...
Hemen link vereyim de siz de dinleyin...Son ses lütfen:)
Öperimmmm
http://fizy.com/tr#s/1tqxdb

2 yorum:

  1. harbiden bu şarkılarda var bi şeyler. bazen insanın bam teline dokunurken bazen hiç sebepsiz insanı hüzünlendiriyor. sevgilisinden ayrılmış gibi hissediyor insan kendini :)

    sezen aksu iyidir, yeri bambaşkadır. yalnız sen çok erken başlamışsın be :)) çelik deyince aklıma hercai ve dilberim geliyor. ünideyken belki bin defa dinlemişimdir. bu parçasını ilk kez dinledim, güzelmiş.

    YanıtlaSil
  2. güzel de laf mı,harika!!düşüncek kimse yok,yine de içim eridi dinlerken ama hercai ve dilberim tabiki baştacıdır:)
    sezen aksu için bilemedim erken mi ama çok dinlediğim için mi böyle oldum acaba hahaha:)

    YanıtlaSil