1 Ağu 2011

bitmeyen sevdam




Frank Sinatra'dır.
Yok arkadaş,dünya dursa ben onu dinlemekten bıkmam.
Filmlerde kelime cuk diye oturacaksa eğer kudura kudura izlediğim yegane sahne şudur:Kadın en güzel elbiseleri içinde zarif bir biçimde gelir.Cüretkardır da.Adam kendinden son derece emin bir şekilde smokinini giyip etrafa havalı bakışlar atar.
Burası caz müzik yapan bir salon yada şık bir restorant olur.Herkes kalkıp dans eder yada sadece kadın yapar bunu.Biri şarkı söyler yavaş yavaş...
Allahım eriyorum yaaa!"Ben de ben deee" diyorum,üzerimde ağzı gözü kaymış pijamalar varken...
Bana yapılacak en güzel sürpriz.Gelecekte sevgilim,kocam falan olacaksa ona sesleniyorum.
Ben sadece bunu istiyorum.

Bide hani filmlerde yalnız yaşayan,ip askılı bodysi ve çamaşırıyla dolabı açıp yoğurt yerken bir yandan da dans ederek Frank Sinatra şarkısı söyleyen kızlar vardır.Vardır dimi?Bilemem ama o benim.Evde kimse yoksa hele,abuk salak şekilde dans edip dönerim etrafımda.
Ay hadi dinleyin ve dans edin.
Aşık olun benim gibi.Seviyorum çok!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder