31 Tem 2011

bu yazı "Anti Kahraman" a...

Bir günde iki yazı yine.Bravo bana!
Anti Kahraman:Napıyorsun kuzum sen,sorması ayıp?
American Beauty güzel film falan?
Dalga geçiyosun dimi?Bak nolur dalga geçiyorum falan de.
Bu filmi ilk gördüğümde "Aaaa güzel bişeye benziyor" dedim.Aldım.Allahım bitmedi ya film,geçmedi ya o dakikalar...Öfff pöfff...Dön bir sağa bir sola.Çıldırıcaktım.
Sanat filmi gibi...Ne anlatmak istediğini anlayamadım,yada ben çok aptalım.Dönüp duran poşeti kameraya alan bir genci hatırlıyorum.O sahnede büyük bişi anlamışım,hayatın anlamını çözmüşüm gibi yapamadım...
Cidden doğruyu söyle:"Sonbahar" diye bi film var.Bolcana da ödüllü.
İzledin mi?İzlediysen beğendin mi?
Cevabın hayır olsun.

Anlaştığımız tek nokta,senin blogunda yazan "Happiness is real when ıt's shared" cümlesini bas bas bağıran film.
Bayılırım ölürüm.65876987 falan izledim herhalde.Cidden süper.
Benden bu kadar.
Yanımda olsan yakana yakışıp iki de tokat atacakmışım gibi yazdıysam affet.
Saygılar,sevgiler...:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder