7 Kas 2011

ciddi

"Biliyorum" dedi "Aklından geçen her şeyi biliyorum"
"Söyle bakalım neymiş onlar?" dedim.
"Diyorsun ki,ben daha sokakta çizgilere basmadan yürüyorum.Atlıkarıncaya binmek istiyorum,uçurtma da uçurmadım.Çocuğum daha."
"......"
"Ne kadar olgun olduğunun farkında değil misin?"

Korkma diyor bana...Benimse ciddi meseleler duyunca kayışım kopuyor.Titreme,içimin hop etmesi,ter basması gibi reaksiyonlar gösteriyorum.
O ise ciddi ciddi bir tarih koymuş kafasına.Bir yandan da o kadar tatlı ki "İstemediğin hiçbir şey için seni zorlamam" diyecek kadar seviyor beni.
Ama bunca sorumluluk,bunca yük...
Nasıl yaparım?
Daha uçurtma bile uçurmadım.

2 yorum:

  1. acele etme...
    hayat daha neleri , kimleri çıkaracak karşına.
    yapmak istediklerini erteleme, yapamıyor insan ertelenmiş şeyleri.
    zaman geri alınmıyor.
    sadece biraz bencil olmanı öneriyorum.
    çünkü herkes kendi istediği gibi olsun istiyor.
    sevgiye saygım sonsuz.
    ama şartlarını belirle.
    sonradan yançizilmeyecek kadar ciddiiii. belirle...

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil