28 Oca 2012

Moda bloglarından neyim eksik?

Beatles grubuna bayılıyorum...Şarkıları o kadar kısa,o kadar güzel ki anında çarpıyor insanı.
Sesleri Pavarotti falan değil ama birer şahane.Yakalıyor insanı.
Grupla ilgili ne görsem,ne öğrensem,ne dinlesem acayip heyecanlandığımı fark ettim.Mesela geçen akşam Beyaz Show'da Direct midir nedir, bi grup vardı.Solistin boynuna asılan gitarın askılığı Beatles resimleriyle doluydu."AAAAAA" deyivermişim.
Çok güzel çok...Keşke hala birarada olsalar,John Lennon yaşıyor olsa,Paul McCartney -fırlama adam- Türkiye'de konser verse falan ne süper olurdu...
"E bu yazdıklarının modayla ilgisi ne?" diyeceksiniz şimdi.Amaaaann gülmece güldürmece olsun diye attım o başlığı.

Ya şimdi ben Beatles'ın bi fotoğrafını gördüm internette,çok beğendim.Sonra bi baktım,onu tişörte basmışlar,siyah deri ceketle giymişler,acayip güzel durmuş.
Fotoğraf ahanda bu!
Hemen çaldım,yarın güzel bir beyaz tişört alıp fotoğrafı üstüne bastıracağım...
Ya bak mesela onu dar bir siyah ceket ya da güzel belden bağlanan siyah bi hırka,dar kot pantolon,siyah kısa topuklu botla giyceksin...Saçlarını toplayıp kırmızı küpe takıcaksın var ya...Off offf!
Yapıcam lan,yaptım kombini...Bot kısmı yaş yalnız,ben öyle topuklu bot giymem ama bakıcam artık,onun yerine başka ayakkabı olur.Uydururum ben.
Hemen fotoğrafı da atarım.
Bu arada bana Beatles ile ilgili hediye almak isteyen varsa "Zahmet etmişsin" bile demem,bilginize :):)
Love Peace diyerek Lennon'ı da anarak bitireyim böhöhhhöööööyyy:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder