30 Oca 2012

Merak

**Nil K.-evet soyadı çok uzun- bugün bi yazı yazmış,o da terazi burcu olduğu için beni anlatmış sanki...Bazen enerjisi çok yüksek bazen içe dönük olduğundan bahsetmiş,aynı ben.
Ama ben kesinlikle dışa dönük tipim lan!Öyle olmazsam yaşayamam ki!
Hem o demişti,"Kalamam hayatın köşesinde/O zaman neşesi neresinde?"

**En son diyeti bozmuştum,yine fenalardayım!Bu kez bugün kursta kızlarla konuşurken içlerinden biri bana "Ruşen" diye bir şeyden bahsetti.Yemeklerden yarım saat önce yoğurda karıştırıp yiyorsun,bir bardak da su içiyorsun.Aktarlarda satılıyor.
Gittim hemen kurs çıkışı,Bursa'nın en iyi aktarına.Oradaki kadınlar da hemen duydu "AAAAA neler çıkmış bak" falan yaptılar.
Valla ister psikolojik deyin,ister demeyin...Tok tuttu anacım.
Azıcık yedim,canım bir şey istemiyor.
Birkaç güne kadar da Leyla spora gittim mi tamam.En olmadı evde Ebru Şallı'yla pilates yaparım...
Ben diyet yaparken eğlenmeyeyim de kim eğlensin lan,adlara bak:Ruşen ve Leyla spor.
Hahahahahaa!:)

**Geçen gün kendimi yakaladım,"Söz veriyorum" derken.Kendi kendime "Bundan sonra kimseye sinirlenmicem,söz" demişim.
Aaaaaaaaaa!!!Dünyanın en büyük yalanı.

**Size söylemeyi unuttum,"Zenne"ye gittiğimi.Sevgilimle tam 4 ay önce kararlaştırdığımız bi filmdi zaten ama beğenmedik.
Çok kınamıştım Kültür Bakanlığı sponsor olmadı diye ama izledikten sonra kızmadım.
Anlatmak istediğini anlatamayacak kadar yetersiz bi film...
Bi daha Ayşe Arman'ı dinlersem iki olsun gözüm...

**Alt katımıza bi adam taşındı,bi sibirya kurdu bide rotriverı var...Doğal olarak apartman atağa geçmiş durumda...Amca ise "Bunları burdan atamazsınız,ben iki kişiyi tokatladım sırf bu yüzden" demiş...Annem şimdi kara kara "bu ev kaç lira eder lan?" ın planını yapıyo.İki it için ev satan tek kadın olarak guiness rekorlar kitabına giricek ow yea!
Anneannem isyanda,Halil Sezai mod-on..."Valla altıma yaparım bittim,gelmem" diyo...Dayım eve gelirken "Haaaaaavvv" diye bağırıp "Alışmanız lazım abla ama adam bilmiyoki asıl sizin kızlardan çekeceği var" diyo...Break dans falan yapıyoruz onların şerefine...
Eğlencesindeyim valla,bu ne bohem hayat!-Ayrıca hep beni bulduğunu da belirtmek isterim:D:D
Fakat dün sabah saat 10 da o iki it havlamaya başlayınca,yıllar önce bana da çok güldüğüm için çemkirmiş olan teyze "Yeter artık bi pazarımız var,sustur şunları" diye çirkef çirkef bıdı bıdı etti...Adam da aynı şekilde karşılık vererek "Gir lan içeri,senden mi öğrenicem ne yapacağımı ben?Sıkıyosa gel sustur" diyerek karşılık verdi,kadın içeri kaçtı!hahahahaha yılların intikamını aldı lan adam,çok mesudum:)

Böyle yani.
Bu arada buradan sevgili blogdaşım Esra Dilara Akman'a sesleniyorum:Doğum günün ne vakit?Mayıs ya da Haziranın kaçında?Sana hediye yollamak niyetindeyim,irtibata geçelim.
Connecting people!

Bu arada üst kat komşumuzun oğlu 7'lik Utku,repertuarında olağanüstü bi değişim yaparak 23 nisan ve cingıl belsten sonra pembe mezarlığa geçti.Bağırara bağıra söyleyip,kendini koltuktan yerlere atıyo.
Tüm manyaklar beni bulur ama çok eğleniyorum.No problem hahahah:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder