1 Şub 2012

Ahaaaa!Ne bulduuummm!!!

Bunu,internette gezerken gördüm...Aha! dedim.
Sakın yanlış anlamayın,"Evlenme derdine düşmüş saf kız" asla olamam ama her genç kız en azından gelinlik mağazalarının camlarına bir kez de olsa bakmıştır(Ben hep bakardım,küçüklüğümden beri-nedense)
Bak bu model var ya,tam böyle düşündüğüm şey gibi.Tam da değil ama çok beğendim ben...Diğerlerine göre baya bi sade ama ben öyle ulllttraaa kabarık,ordan burdan böcekler çiçekler çıkan şeyleri giyemem.

Elim değmişken,fotoğrafın altında yazan siteye baktım,çok güzel şeyler buldum ama özellikle Elisabeth Barbosa'nın tasarımlarına bittim bittim.
Link atayım,siz de bakın...(ilk modele hasta oldum)
http://www.weddinginspirasi.com/2012/01/28/elisabeth-barboza-wedding-dresses-2012
Öptüm sizi:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder