5 Şub 2012

Sen ne yaparsan yap,kabulüm.

Bu yazıyı okuduğunda bir tek sen ne demek istediğimi anlayacaksın.
Sen ne yaparsan yap,benim kabulüm.
Ne şekilde olursan ol,ne eksik olursa olsun.
"Hatasız kul olmaz/Hatamla sev beni" ne doğru bi tamlama aslında.
Ben seni her şeyinle;tüm artı ve eksilerinle kabul ettim.
Etmedim mi?

Aklına ya da gözüne takılan her ne olursa olsun,seni ne kadar rahatsız ederse etsin ben ona gözümü kapar,kulağımı tıkar,ağzımı dilimi lal yaparım.
Eğer bunlar olmazsa seni nasıl sahiplenebilirim ki?
Rahatsız olduğun bir konuyu düzeltmek için harcadığın çabaya hayranlık duyar,sana destek çıkarım.
Düşündüğümde zaten,asıl işlevimin bu olduğunu görüyorum.
Aklında soru işaretleri,acabalar kalmasın.
Nasıl dilersen öyle yap,kabulüm.
Bugünün kıssadan hissesi de bu olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder