9 Şub 2012

Ayşe Arman olmak,Demet Akalın olmak...

Bugün Zeyneple dürüm yerken söyledim:"Akşama Ayşe Armanla ilgili bi yazı yazıcam okursun" diye."Zefir" diye bi sanat filmine götürdü bizi ve ben ilk defa bi sanat filminden sıkılmadığım gibi;"Ayyy kelebekler ne güzeldi"-"Sümüklü böceği ne güzel çekmiş"-"İnsan annesini öldürüp,mezarının başında börek yer mi lan?" diye 'ultrasaçma' yorumlar patlattım.
Neyse bak,nereye geldim.
Zeynep ve ben,Ayşe Arman ve Nil K.'nın sıkı okuyucusuyuz.Hürriyet gazetesinin internet sitesinden hep okuruz.Hatta bazen "Bu ne saçmalıyo yaaa?" veya "Ne güzel iş yapmış" diye de Ayşe hanım hakkında konuşuruz.
Ayşe Arman,benim tam olarak yaşamak istediğim hayatın birebir görüntüsü.Cinsel hayatını anlatması dışında,elinden geldiği kadar insanı kucaklamaya çalışan,oraya buraya koşan,sevdiklerine sarılan biri ve ben bu yönünü takdir ediyorum.
Gazeteciliği tabiki tartışılır.
Bu aralar şuna takılıyorum:"Abi bu kadın,ailecek-epey kalabalık yalnız bu ailecek kısmı- 'Miami'ye gittik,iki jeep kiraladık,ev kiraladık' işte efendim,'Sevgilim elimden tuttu havalimanına götürdü beni,bi baktım ki aaaaa:Beyrut'a gidiyoruz!' falan diye anlatıyo anlatmasına da,bu değirmenin suyu nereden geliyo?Biz neden ailemizi anamızı bacımızı dayımızı falan alıp böyle ultra lüks tatillere koşamıyoruz?"
Yemin ederim kıskançlıktan falan değil sorum,ki zaten çok güzel bişi yapıyo,imreniyorum da.Keşke benim de böyle bi şansım olsa da herkesi toplayıp yurtdışına çıkarabilsem.
Benim takıldığım konu,"Bunca yıllık gazetecilik hayatımda ancak kendime bi ev alabildim" diyen bir kadının sadece kocasının parasıyla mı bu kadar büyük bi tatile icabet ettiği...
Hadi onu geç,bu kadın her şeyi ama her şeyi beğeniyo arkadaş!"Şunu da beğenmedim" dediğini görmedim."Zenne" filmini bi anlatmış,tam 4 ay boyunca vizyona girmesini bekledim,gittim ve filmden herkes homurdana homurdana çıktı!Neyi abartırsa kaçıyorum artık oradan...
"Demet Akalın olmak" ne alaka derseniz,bi yerde okumuştum:"Arkadaş,bu kadının hiç mi derdi tasası yok" yazıyodu.Valla hak verdim şimdi.Bi insan sürekli,"Evet bugün de arkadaşlarla bardayız"-"Sevgilimle şurdayız"-"Aman da o kız bu çocuğu ayarlayayım" der mi?Sürekli ama!Bu işte,lisedeki o mal kızların yetişkin hali!Tabii yetişkin denilebilirse...
Ay ne doluymuşum be!Ama napayım,boş boş tipleri görüp sustukça daha fena olmaktansa yazmak iyidir.
Yazmak iyidir!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder