17 Şub 2012

ey sevgili sevgilim...

Dün yine buluştuk,oturduk konuşuyoruz.Aldığım sevgililer günü-gecikmiş de olsak- hediyesini verdim,daha doğrusu hediyelerini:Kazak,kol saati ve annemlerden de aşk kurabiyeleri.
Üzerine cuk oturdu,çok sevindi canım benim.
Sonra bi ara saatine baktı:"Saat 6 gibi eve bırakıcam seni" dedi."Hayrola bi işin mi var?" dedim,şaşırdım.
"Yoo" dedi "Üzerimi değiştirip evden alıcam seni"
Beni bi yerlere götürücekmiş.Bu bizim ilk sevgililer günümüz diyeymiş.Onun da ilk defa bi sevgililer gününde yanında bi sevgilisi varmış,özel olmalıymış...
Sürekli soru sordum durdum:"Nereye götürceksin beni?Ay çok heyecanlandım"-"Çatlatmasana adamı beee söyle hadi"-"Ne giysem acaba?Nasıl bi yer,tarif etsene biraz"-"Kaç hafta önce yaptın bunu lan,doğruyu söyle" gibi sonsuz sorularıma sadece "Yeter amma çok soru sordun,bıt bıt bıt!" diye cevap verdi:)
Saat 6 gibi eve bıraktı beni,hazırlandım bi güzel.8 gibi de almaya geldi.
İpek'e nergis,bana da tek bi gül getirmiş.Pek de naziktir haha:D
Sonra Çekirge'ye götürdü beni,bi baktım aaaa!türkü evindeyiz.
Bi güzel yemek yedik,müzik dinledik baş başa.Hemen hediyesini verdi.
Hayatımda aldığım en güzel şey diyebilirim:Küçük bi halının üzerine fotoğrafımızı bastırmış.
Çok duygulandım,nasıl anlatsam bilmiyorum ama hep böyle bi halı istemiştim.Hani ünlülere hediye edilirdi ya,hep isterdim,kısmet sevgilimin hediyesineymiş...
Çok mutlu etti beni çok!
Oradan çıkınca da Çizmeli Kedi'ye götürdü beni...
Hep düşündüm:Ben bu kadar çok sevgiyi ve ilgiyi hak edicek ne yapmış olabilirdim?Ki bu kadar özeni,nezaketi,özgürlüğü hak ediyor muydum?
Ben bu çocuğu nereden bulmuştum?Nasıl oluyordu da beni bu kadar mutlu ediyordu?
Bu soruların cevaplarını hala bulamıyorum,bilemiyorum ama tek bildiğim şey,onu çok seviyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder