18 Şub 2012

Sevmiyorum

**Hasta olmayı sevmiyorum,hatta bundan nefret ediyorum.Suya atılan asprinleri içmeyi hiç sevmiyorum,tadı berbat.(Ağzım burnum hastalıktan birbirine karıştığı için,ilk başlık olarak bunu uygun gördüm)

**Çok kibar insanları sevmiyorum.Hani şu,ağzından tek bi kez bile "Salak" lafı çıkmayanlar var ya,onlardan bahsediyorum.Çok ciddi insanlar bile bunlardan iyidir çünkü en azından bir iki espriyle rahatça tavlayabilirsin ama kibarlarda en ufak bi esneme payı bile yok malesef.Hayattaki iki uç nokta işte bunlar,sevmiyorum kardeşim.

**Samimi gibi görünmeye çalışıp da aslında gözleriyle küçümseyen insanları sevmiyorum.Kimin samimi,kiminse olmadığını anlayacak kadar hissiyatı kuvvetli bi insan olduğumu düşünürsek,bu tip insanları çabucak seçebileceğimi de hesaba katmalıyız bence.

** "Hani sorarlar ya .. Dostun mu ? Sevdiğin mi diye .. Artık ben onlara sadece "Al Birini Vur Ötekine" Diyorum" ... veya... "Susuyorum ya şimdi ben... Zafer kazandım sanma... Edeptendir bu suskunluk..Gidiyorum şimdi sessizce, Üzülüp kahrolduğumu sanma, Verdigim Degeri haketmedigi gördügümdendir; Tek kelime etmeden arkamı dönüp gidiyorum, hiç bişey söylemiycek misin diye sorma..Bizde senin gibilere söylenecek tek söz vardır:Hakettigin gibi yaşa" ...falan gibi varoş edebiyatını sevmiyorum.Bunu da kopyala-yapıştır yaptım zaten,gördüğüm yerde uzaklaşmak istiyorum.Çünkü bunun adı güzel söz yazmak,güzel şiir yazmak değil;baya baya,bildiğin varoş edebiyatı.Resmen "Kendine gel güzelim" temalı.
Geçelim lütfen bunları.Sevmiyorum.

**Senden yaşça büyük olduğu için her söylediği doğruymuş zanneden insanlardan nefret ediyorum,sevmiyorum hiç.Elbetteki çoğu doğrudur ama bu devrin çocuğu benim dimi?Teknolojisine kadar ben biliyorum,sen ne diye atıp tutuyosun?
Sonra gel de sinirlenme...

**Herkesle sorunlar yaşayıp hatayı hala kendinde aramayan,belki bende de bir kusur vardır diye dönüp de kendine bir kez bile olsun bakmayan insanlar,sizi sevmiyorum.

Devamı gelicek.
Şimdilik bu kadar.Aklınıza gelen kategorilere açığız efenim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder