25 Şub 2012

rüyanda görürsün!

İnsanlar gerçekten görmek istedikleri ama bi türlü göremedikleri insanları mı rüyalarında görürler?Oha ne kadar çok "görmek" kelimesi kullandım,özneyi kaybettim hahahaha:D
Mesela eski sevgilinizi gerçekten rüyanızda görüp iyi olup olmadığını merak edemez misiniz?
Arayıp sorduğunuzda,sağlığından endişe ettiğinizde "Heeee bak,konuşmaya yer arıyo lan,kesin ondan aradı" psikolojisi neden hemen oluşuverir kafalarda?
Çevremde çok görüyorum bu tiplerden.Öyle arkadaşlarım var benim:"Dün benim eski kız arkadaşım aradı,rüyamda gördüm,iyi misin dedi"
"Eeeeee?"
"Eeeesi yalan söylüyo kızım işte."
"Nerden vardın bu kanıya?Gerçekten görmüş olamaz mı?"
"Olabilir ama yine de pek sanmıyorum.'Seni özledim,merak ediyorum' diyemez ki!"
Hastalıklı,kendini gerçekten önemli biriymiş gibi gören insanların işi bu.
Zaten azıcık psikoloji bilen insanlar olsalardı,insanların hiç hatırlamadıkları,akıllarından geçmeyen insanları rüyalarında gördüklerini bilirlerdi.
Saygılar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder