6 Mar 2012

"Beni neden aramıyorsun?"

Çevremdeki herkes sanki birbirini bulup da sözleşmiş gibi aynı soruyu soruyor bu ara bana:"Beni neden aramıyorsun?"
Hayatım boyunca bu soruyu ciddi ciddi sorduğum kimse olmadı.Bulamazsınız.İnsanları müşkül durumlara düşürmekten korkarım.Sebepleri var:
--Gerçekten hiç müsait olmayabilir.
--Canı istememiş olabilir.
--Hali olmayabilir.
--Sevgilisini görmek istiyo olabilir.
--Ailesel faktörler devreye girebilir...vs vs.
Geçen gün halam çağırdı,gittim akşam.Telefonda zaten bi güzel fırçalamıştı.Diyaloga bak;
Açtım:"Efendim halacım" dedim,
"Ben senin halanım" dedi.
"Biliyorum,nasılsın halacım?"
"Ben senin halanım"
"Evet biliyorum dedim ya,numaran var zaten bende"-Salağım anlamadım.
"Onu demiyorum,burada bi halan var,bilmem hatırladın mı?"
Bak şimdi ya!
O an ben sana saydırsam ne kadar da haklı duruma düşerim biliyo musun Nalan hanım?8 ay sonra bi yeğenin olduğunu hatırlayan sensin.Bu çocuklar 4 aydır babalarıyla konuşmuyorsa napıyosunuz iyi misiniz,bi problem var mı diye sorması gereken ben değilim,sensin!Ben arayamıyosam eğer bi büyüklük yapıp araması ve beni utandırması gereken ve ve ve bunu asla yüzüme vurmadan yapması gereken sensin.
Aramadım,o benim hatamdır eyvallah.Fakat benim 70 yaşındaki anneannem bile büyük küçük demeden beni arıyorsa senin bana laf etmeye hakkın yok.
Tabiki onlara gittiğimizde yine sayıp durdular eniştemle beraber ama ben sinirimden sadece "Haklısın" dedim.
Ben sizi,onu,bunu,şunu aramamış veya arayamamış olabilirim.Bu benim hatamdır.Fakat ben sadece bir tek durumda bu yaptığımdan utanırım:Siz beni aramışsınızdır da ben aramamışımdır hiç,ancak o zaman.
Çok duyuyorum ya,inanamazsınız."Arayıp sormuyosun"muş!
O zaman bikere de sen ara arkadaşım...
Bunu bana söyleyenler beni bi kez olsun aramamış insanlar he.Hadi ben müsait değildim,sen arasaydın?
Kızmıyorum ama.Hatalıyım biliyorum.Kendi yaşıtlarıma hele hiç kızmıyorum ama büyükler konusunda çok dertliyim.
Bu şarkı benden tüm arar-severlere gelsin,esen kalınız efem:http://www.youtube.com/watch?v=lcViK9PYPxA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder