4 Mar 2012

Hazal'ın ilk maç tecrübesinden kareler...

Sabiler analarını bırakıp çitlerden izledi...








Tipime gel hahaha:D Böyle değilim aslında:)






Bulunduğumuz yerin adı:Açık kapı








Bu görünen yerler hep Texas...
Sevgili ikizimle...

Yıllarca, maça gitmeye takıntılı tiplere şaşırdım durdum.Ne buluyolardı da kar yağmur çamur demeden yollara düşüyolardı acaba?
Stadyum burnumun dibinde,yürüme mesafesi beş dakika ama hayatım boyunca hiç maça gitmedim.Çünkü o kadar çok çılgın taraftar var ki buralarda,zaten onlardan illallah gelmiş,aklıma bile gelmedi yani.
Sonra bi şekilde Bursaspor ceza aldı ve sadece kadınlarla çocukların gidebileceği Bursaspor-Karabükspor maçının haberini aldım.
Bu uygulama bana çok doğru geliyor,kadınların birarada olduğu maçlar daha seviyeli,daha güzel geçiyor diye tahmin ediyordum ve bugün,beş altı kişi toplanıp gitme şansı bulduk.

Söylemek isterim ki Bursaspor taraftarı-bilmeyenler için-dünya üzerindeki en çılgın,en tutkulu taraftardır.(Özellikle Texaslılar)Onun üstüne valla görmedim,bir de hep içlerinde yaşadım yıllarca.Bana inanın kuzum:)
Bugün bu maça gidince,insanların neden hep gitmek istediklerini anladım.O kadar deşarj oluyosun ki...Küfrediyosun,binlerce kızla aynı anda atkı sallıyosun.Erkek taraftarlardan valla daha iyilerdi,aynı heyecan aynı coşku...
Nasıl güzel pankartlar vardı bi görseydiniz.Mesela bizimki:"Mağazada indirimi bırakıp da geldik"di.Diğer pankartlara baktım da şunlar yazıyodu:"En büyük tutkum 70lik rakı ve Bursaspor"-"Askerimden izin alıp geldim"-"Babam evde maç izliyor,ben stadta"-"Anne eve gelicem yemeği hazırla" falan.Süper!

O kadar eğlendim ki bağırmaktan sesim kısıldı."Çıldır çıldır çıldırmayan ibne" gibi bi cümleyi bağırarak söylemek bana çok komik geldi.
Zenci oyuncuya "Kara lahana" demek,puşt ve bok gibi şeyleri bağırmak beni rahatlattı.Hepsi bu kadar,daha fazla küfredemem zaten.
Harika bi maçtı.Kızlar kendi aralarında hiç konuşmadan gerçekten çok güzel organize oluyor.İlk yarı bitince mezdeke,a be kaynana,hadiii falan gibi şarkılar çalıp göbek attırdılar bize.
Valla bidaha cezalı maç olsun,koşa koşa giderim.
Yeşil inci falan mı olsam?
Not:3-0 yendik:)

4 yorum:

  1. bugüne kadar statta hiç maç izlemedim ve bundan sonra da izlemiyecem galiba, sırf bu küfürler yüzünden... kadın taraftarların gitmesi uygulaması da çok yerinde olmuş, destekliyorum.

    YanıtlaSil
  2. izle izle,küfür öyle ana avrat tabir edilecek cinsten değil zaten kadınlar arasında.maksimum bu kadar...git bence,çok eğlenceli:)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir paylaşım olmuş google reklam ajansı olarak başarılar dileriz.

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkür ederiz efendim,çok incesiniz:)

    YanıtlaSil