24 Mar 2012

Geç kaldım!

Kaç gün oldu yazmayalı,bilmiyorum.
O kadar çok koşturuyorum,uğraşıyorum ki bloguma uğramaya zamanım olmuyor.
Bu hafta hele epeyce yoğundu.Haftaya da bütün derslere gidicem,ertesi hafta vizelerim başladığı için.
Diyetisyene gidicem dedim ama annemle son dakikada bi anlaşma yaptık:Önce sabah aç bi şekilde tartılıp kilolarımıza bakıcaz.15 gün içinde en çok kim kilo verirse,kilo veremeyen ona ödül alıcak."Valla altınımı bozdurup alıcam" dedim,"Tamam" dedi hahaha:D
Bu arada kuzenim Eylül,yurtdışına bale eğitimi almaya gidiyor,birkaç hafta mı ay mı bilmiyorum da.Çok sevindim,çok yetenekli bulmuşlar onu Raşın pipıllar.

Okul bi yandaaann,kurs bi yandaaan,sevgilimin doğum günü bi yandaaannn...Çok yoğun,stresli.Alnımda küçük küçük sivilceler var,ki ergenlik döneminde bile sıfır sivilceli bi tiptim.Neyse geçer artık...
Şu Nisan 11den sonra-çünkü sınavlarım o zaman bitiyo- söz daha güzeliz:)öööööö:D
P.S:"Neşene hayranım,çok renkli bi hayatın var" diyen sevgili arkadaşım Merve,bak görüyosun ki sürekli koşuyorum ben.Renkli değil,hareketli:)Öptüm...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder