30 Mar 2012

Manzaradan parçalar



  1. Yes yes,this book is written by Orhan Pamuk.


  2. Hayatımda bir Murphy kuralının geçerli olduğunun idrakine yeni yeni vardım.Şöyle ki ben kimseyi doktor,mühendis,yönetici,ev hanımı falan diye ayırıp ona göre konuşmuyorum.Bu isterse iş görüşmesi olsun,isterse bi tanışma olsun...Belki de insanlar beni bu yüzden seviyordur,bilmiyorum.Kendim gibi konuşuyorum ben,çünkü başka türlü nasıl olunur bilmiyorum.Espriyse hepsine ulan!Hem zaten onlar da senin benim gibi genç olmuş,aşık olmuş,gülmüş,ağlamış,hayattan umduğunu bulmuş-bulamamış tipler.İsterse master yapsın,Oxford'u birincilikle bitirsin,tıpta falan dahi olsun,"Ben çok iyi fal bakıyorum" diyen kimi duysalar,hemen ellerinde birer kapatılmış fincanla geleceklerini biliyoruz.E nerde kaldı senin ilim irfan yuvasında geçirdiğin uhrevi zaman?Yaaa,insanlar aslında çözülmesi son derece kolay yaratıklar bebişler,yeter ki yöntemini bilelim...


  3. Metroda katil olucam bigün.Yeminle bak.Geçen gün bindim,oturdum bi koltuğa,gidiyorum.Beş durak falan sonra 30lu yaşlarda bi kadın geldi yanıma,ayakta dikildi.Bir durak sonra da başka bi teyze geldi,onun yanına dikildi.Göbeğiyle beni ittirip öf pöf falan yapıp durdu.Bu tipler,günden gelenler oldukları için dönüp bakıp yer de vermedim.Sonra neyse bu 30lu yaşlardaki döndü,teyzeye sordu,"Nereye gidiyosun?"-"Arabayatağı" dedi o da.Ben üç durak sonra inicem,teyze daha bi on durak daha gidicek demek oluyodu bu.Neyse bu kadın döndü bana,"Canım kalkar mısın,teyze otursun" dedi...Şöyle bi yüzüne baktım...Mal!Orda 87589578 tane erkek varken neden bana söylüyosun ki?Yemiyo dimi?Çıldırcaktım yaa..."Aman be tamam" dedim,uğraşmadım,3 durak sonra incektim zaten...Teyze gayet salak bi mazlum tavırla oturdu,teşekkür etti...Olaya gel şimdi...Ben ineceğim durağa geldim ve ne göreyim!Yerime oturan kadın ok gibi fırlayıp indi ya metrodan...!!!!Allahım ya,resmen yalan söylemiş...Ben kime kızayım,neye kızayım.Tek dileğim,lütfen teyzelere özel bi metro yapılsın.Daha adım atmayı bilmiyolar,oturmayı bilmiyolar.EY BELEDİYE,DUY SESİMİ!

  4. Bi psikoloji kitabı aldım,"İnsanı Tanıma Sanatı"-Alfred Adler'in...Neler öğrendim neler,hem anlatımı kolay,hem anlaması.Herkese benden tavsiye.

  5. Bu hafta sınavlar başlıyor,bana ve vatana millete hayırlı olsun,bol şans dileyin efem...Kalın sağlıcakla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder