25 Nis 2012

Bunu yazmazsam olmaz:)

Bugün anladım ki:bir erkeğin sizi gerçekten sevip sevmediği,atlıkarıncaya binme isteğiyle doğru orantılıymış.
Olay Kültürparkta geçiyor.Sevgilim bana "Crazy Rooster"ı göstermek istedi,gezerken."Manyak mı bu insanlar,çok tehlikeli,valla geberip gidicekler" derken ben,o heyecanla izlemeye başladı.
Sonra gözüm birden iki katlı atlıkarıncaya takıldı."Aaaaa ben hep buna binmek istiyodum,nolur nolur" diye söylendim.
Tutturuk olduğumu biliyordu."Eşşek-evet 2 şli-kadar adamım,valla gülerler,olmaz.Hem zaten kimse yok,adamlar iki kişi için çalıştırmaz" dedi.
Nasıl bi istek varsa,"Tamam soralım bakalım o zaman" dedim,"Hadi bakalım" deyince gittik.Adam "Tabi tabi çalıştırırız" demez mi?Bizimki kaş göz yapıyo,"Abi naptın sen yaa,kaş göz ediyorum iki saattir" diyo.
Ve sonuç:Birer at seçtik bindik ve herkes sevgilime bakıp gülerken,ben de kahkahalara boğuldum."Çok eğlendim" dedim.Çünkü atlıkarıncaya bayılıyorum.
Birden durdum.Valla kaç tane erkek,kazık kadar olduğu halde bunu yapar bilmem;belki yapıcak olanlar vardır ama benimkinin ihtimali baya bi düşüktü."Sen beni valla çok seviyosun" dedim "Kimse yapmazdı bunu bence".Herkes ona baktığı için biraz mahcup gülerek "Yeni mi anladın sevdiğimi?" dedi.
Can ya can!
Tenk yu so maç:)
(Anlatmıyosun diyenler,bak işte bazen anlatıyorum abartmayın aaaa:) )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder