24 Nis 2012

N'apabilirim?

  1. Bazı tipler vardır,bilmem sizin de yanınızda yörenizde onlardan var mı,her şeyi en ince ayrıntısına kadar akıllarında tutarlar.Bu tipler okulda olsun kursta olsun,her şeyi bilirler;hocaların verdiği notlardan,okulun stratejisinden ve hatta aldığı ihalelerden bile haberdardırlar.Hayatımın her döneminde böyle tiplerle karşılaştım.Hatta o kadar çoktular ki,kendimden şüphe etmeye başladım bi ara:"Acaba ben mi çok kayıtsızım?" diye.Sonra  şöyle bi karara vardım:Ben ortalarda bi yerlerdeydim.Hiçbir bilginin-yani şu okulla,kursla ilgili olanlardan bahsediyorum- işime yaradığından fazlasını dinlemiyordum,ilgilenmiyordum ve bu hala değişmeyen belki de tek şey.Çünkü çok gereksiz;aynı dersi görüyoruz,aynı şeyi okuyoruz.He bide anlamadığım şey,ingilizce kurslarında insanlar tamamen kuru geçmeye kitlenmiş durumda.Benimse en çok önem verdiğim şey speaking,gerisi umurumda değil.Sürekli konuşmaya çalışıyorum ama kur atlayan ve hatta bitirecek olan bazı insanlar iki cümleyi biraraya getiremeden sertifika alıyor.Anlamadım valla bu işten bi bok.
  2. Bazı şirketler işe girebilmeniz için 6 mülakattan geçiriyor.Tabiki çok büyükler.Yalnız benim yine anlamadığım şey,benim pratik zekamı ya da problem çözebilme yeteneğimi o sorularla nasıl anladıkları.Çünkü efendim bikere ben öyle matematik falan yapabilen bi insan değilim.(Her ne kadar bir iq testinde zekam ortalamanın biraz-evet biraz-üstünde çıkmış olsa da.Ay kendimi nasıl beğendim hahaha)Bana 150 tane türkçe sorusu getirin,hepsi de zeka sorusu olsun,Allahıma kitabıma üstün zekalı çıkmazsam!Bu kadar da iddialı konuşuyorum.Herkesin bakış açısı bir olmuyor,o büyük şirketlerde çalışanların yüzde 80i açık öğretim mezunu!Herkesten zeka mı fışkırıyor,o kadar staj yaptım, ben de gördüm yaa...Anlamıyorum,ne yapmam gerekiyor?
  3. Bazı insanlar Bursa'ya aşık yaşıyor.Nasıl oluyor anlamadığım gibi,öyle değilsem napabilirim diye sormak istiyorum.
  4. "Çok fazla uyumuyorum,gerekli görmüyorum,en fazla 10 saat uyurum,normalde de 6 saat.Eğer çok yorgunsam bu durum bi istisna olabilir tabi" dedim.Casie gözlerini açarak "Really?" dedi.Bu kadar mı enteresan az uyumak yani?Manyak.
  5. Herkes bana bu aralar "Neden ilişkinden hiç bahsetmiyosun?" diye soruyor.BAKIN BURADAN AÇIKLIYORUM!Benim ilişkim olmadan önce de aynı şeyi söylüyordum,şimdi de söylüyorum:Ben bir şey an-lat-mam.İnsanın mahremiyeti denen bi olay vardır.Ben neden kimsenin ilişkisini merak etmiyorum?Kimsenin hayatını merak etmiyorum?O yüzden sadece gerektiği kadarını anlatıyorum,o da herkese değil.Bazen çok mutlu olduğum şeyleri bloguma da yazdığım oluyor.Ayrıca bi ilişkinin mutlu gitmesiyle anlatmak tamamen ters orantılı.Yani ne kadar mutluysanız o kadar az anlatıyosunuz.Bu tamamen kendi fikrim,tersini iddia edenler olabilir,saygı duyarım.
  6. Yazacak şeyler aklıma üşüşüp durdu ama bi türlü toplayamadım,bi kısmını da unuttum.Daha sık yazmaya çalışıcam.Çüüüzzz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder