10 May 2012

Hayatımdan 2 parça...

1-"Murathan Mungan can mıdır?" diye sorsam,aşağı yukarı herkes evet der.Ben de öyle derim.Geçen gün okulumuza geldi,Merveyle beraber dersi kırdık,dinlemeye gittik.Yazdıklarına,zekasına,söylediklerine benden yıldızlı on ama kişiliğine sıfır!Nasıl bi kibir,nasıl bi duvarı var bu adamın,anlamak mümkün değil.Soru soranların gözü korktu Allahıma kitabıma!Fakat dediğim gibi çok zeki biri,not tuttum dinlerken.
Yazdıklarını okumaya devam ama yüzünü gören cennetlik bundan sonra arkadaşım.

2-Şu iki gün bana uzun geldi.Düşünüp durdum.İlk olarak fark ettiğim şey,etrafımda çok güzel insanların olmasıydı.Çok şanslıyım,doğduğumdan beri hemde.Kafam dağılsın,oyalanayım diye arayan soran,gezmelere götüren,"İyiyim ben yaaa!" desem de inanmayıp vitamin-moral takviyesi yapan;hatta hediye almaya yeltenen harika arkadaşlarım var.Onlar olmasa napardım bilmiyorum.
İkinci fark ettiğim şey,insanların bana sürekli olarak "Nasıl cesur bi insanmışsın sen Hazal!Ben olsam hayatta yapamazdım"-"Anladım ki sen çok güçlü bi insanmışsın" demeleri.Bu aralar bunu çok sık duymaya başladım.
Aşk enteresanmış,anladım.Beyninle kalbinin aynı şeyi söylememesi korkunçmuş,arada kalmakmış.Cereyanda kaldım.
Biliyorum O çok kötü.Biliyorum o da benim gibi hissediyor.Ama bildiğim bir şey daha var ki,bugün ne kadar üzülürse üzülsün,bi iki yıl daha beraber olsaydık daha çok üzülecekti.
Asla klasik ayrılık lakırdılarını söylemek derdinde değilim ama bilmesini istediğim bir şey var:hep mutlu olmasını tüm kalbimle diliyorum.O beni hiç üzmedi,kırmadı,incitmedi.İçim çok rahat.Ben üzdüm onu,ben incittim ama bunu yapmayı hiç istememiştim...Beni affetsin.
Dilerim Allah acısını dindirsin.
Dilerim hakkını bana helal etsin.
Dilerim yüzü hep gülsün.
Başka hiçbir şey istemem ben.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder