27 May 2012

Nihayet!

En sonunda vakit ayırıp saatlerce dolaşarak bir balo elbisesi alabildim.
Denediğim mağazadaki birkaç kadının "Ay çok yakıştı" demesi de artı olarak mutlu etti beni.
Aslında ben böyle koyu kırmızı ya da bordo istiyordum ama denediklerimden hiçbiri bana yakışmadı.Aldığım elbisenin saks mavisi bir de siyahı vardı;o kadar çok siyah elbisem var ki bıktım.Saks mavisine karar verdim.
V geliyo.Omuzlarında hafif hafif dalgalanmaları var,belden oturup aşağıya romantik bir şekilde iniyor.Baya güzel durdu.
Şimdi boyunu ve yanlarını ayarlayacaklar,bende değil yani.Perşembe günü almaya gidicem.Ve kısmet olursa siz sadece balo resimlerinde görebileceksiniz beni:)
Bu arada her yer ateş pahası,kıyafet arayanlar size diyorum.590 lira,bin tl falan duyunca "Hımm harikaymış kıyafet ama ben böyle bir şey aramıyorum" tarzında yalanlar söylemedim valla,"Öhh naptınız yaa!" deyivermişim de sonradan annemler uyardı.
Hahahahaha laaann!
Bakalım inşallah güzel geçer.Hem bunun daha düğünlerde giymesi vaarr,nişanlarda giymesi vaar.
İyi oldu o yüzden.
Çok amaçlı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder