12 Haz 2012

Balo da bitti ow yea!

Günlerdir,aman napsak ne etsek diye düşünüp durduk.
Nihayet geldi çattı iyi mi!
Aslında heyecanlanmadım.Çünkü bir gün önce annemin çok yakın bi arkadaşının düğününe aynı saç-makyaj ve elbiseyle gittim.
Kuaförü fıtık ettim.Uzun zamandır tanış olduğumuz için,sağolsun pek ses etmedi."Ya Naip abi ya,çok kabartmıyosun di mi?"-"Çok krepe yapma bak Tina Turner gibi olmayayım"-"Yeter yeter tamam" diye diye soğuk terler döktürdüm,adam kriz geçiriyodu az kalsın.
Aldığım ilk elbise saks mavisiydi,anlatmıştım.Tam da o perşembe günü aldım,eve geldim,giydim ve ne göreyim?AMAN ALLAHIM BEN BU ELBİSEYİ NASIL GİYERİİİİMMMM? dedim büyük büyük.Nasıl oldu da anlamadım,salaklık yaptım,anlamak imkansız.İlk defa başıma böyle bişi geldi.
Sonra bidaha çıktım tabi aramaya.En sonunda,en sade olacak şekilde bir siyah elbise buldum.SİYAH LAN!En istemediğim renk olduğunu yazmıştım.Fakat velakin seçenek olmayınca,eliniz mahkum oluyor.
Fotoğraflarda dümdüz çıkmış ama üst kısımlarında kendi kumaşından çiçekler var.Ben küpe ve ruja yüklendim.
Bu arada çok güzel geçti balo.Gece 12 ye kadar saygın bi otelin havuzbaşında göbek atıp,payduşka-ramo oynayıp;o saatten sonra da servislere doluşup gecenin 3.30una kadar bir gece klübünde devam edince,Merve'den kocaman bir "Enerjine hayranım" tebriği aldım.
Eve vardığımızda,yemin ederim bu kadar zamanlama olur,taksiden iner inmez sabah ezanı okundu!Neyse artık bir kere olan bişi,ben en son eller havaya yaptığımda lisedeydim.Tarzım değil ama bu gece fena eğlendim.
Öyle yani.Hadi bi iki resim atayım da bakın.

Öptüm.(Arkadaşlarım da çok güzeldir!:) )

3 yorum:

  1. Hepiniz çok şukela olmuşsunuz :D Eheheheh :)))

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkürler efendim,o sizin şukelalığınız:):):)

    YanıtlaSil