17 Haz 2012

Ne kadar gereksiz bilgi var,hepsi bende.

Bugün 3 post atıcam,ama fotoğrafları bekliyorum.
Geçen gün fark ettim:Üniversitede öğrendiğimden daha fazla şey biliyorum ama bunlar "gereksiz".
Biri gelip bana iş hukuku hakkında bişiler sorsa cevap veririm,evet.Fakat daha hızlı cevap vereceğim şeyler var.

1-Dişim ağrıyor,ne yapmalıyım?
Adaçayıni gargara yap.Hatta çiçeğini bulabiliyosan dişine bastır.Teee Asurlular döneminde falan,özellikle diş ağrısı için kullanıyolarmış.İngilizcede "Sage" denilen adaçayını,kendimi iyi hissetmediğim zamanlarda da içerim.
2-Hava çok sıcak,yanımda başıma güneş geçmesini engelleyebileceğim bir şey yok.Ne yapmalıyım?
Hemen bi tane büyük incir yaprağı bul,başına koy.Güneş müneş kalmaz.
3-Hıçkırık tuttu.Nasıl geçer?
Limon suyu.Nefesini tut,korkutsunlar seni falan hikaye.Limonu sık,suyunu iç,5 dakikaya geçmezse gel beni bul.
4-Elimde küçük yaralar-kesikler var.Nasıl geçer?
İşe.Bununla ilgili deyim bile var.
5-Krizantem nedir?
Pembe bi çiçek.Terazi burcunun çiçeği.
6-Topuklu ayakkabı neden yapılmış bilmiyorum ki!
Avrupa'da ortaçağlarda sanırım,tüm caddeyi bok götürüyomuş.Herkes de üstüne basıp geçerken,akıllının biri yüksek topuklu ayakkabı icat ederek basılmayı önlemiş.
7-WC ne demek?
Anlamı:"Water Closet" yani "Su Odası".Haçlılar zamanında Müslümanlar tuvaletlerine su odası adını takmış.Adamlar da merak etmiş bu su odası ne diye.Araştırınca görmüşler ki tuvalet demek.Hemen kendi tuvaletlerine de kısaltılmış şekilde WC adını vermişler.
8-Bir Big Mac hamburgerinin üstünde ortalama kaç tane susam vardır?
178.Bunu da daha yeni öğrendim:)
9-Öksürüğe ne iyi gelir?
Orta boy bir kara turp alıyoruz.Tepesini kesiyoruz,ortasını açıyoruz.İçine 1-2 kaşık bal koyup,ayazda bir gece bekletiyoruz.Balın olduğu yer suyla dolucak,onu içmelisin.Şıp diye kesiyor valla.

Daha çok şey var ama aklıma gelmiyor.
Nerde saçma,nerde gereksiz bilgi var,beynim alıyor valla.
Siz sorun ben söyleyeyim diyeceğim ama,o kadar da iddialı değilim.
Kaz kafalıyım,açıklaması budur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder