9 Haz 2012

Her şeyden biraz biraz

-Geçen sabah kızlarla,üniversite tarihimizin son kahvaltısını yaptık.Mervelerde toplandık,pek bi eğlendik.Herkeste bi gelecek kaygısı var;kimisi ağırdan alıyor,kimi telaşa kapılıyor.
Özleyeceğim sizleri kızlar.Ama kepe kadar duygusal takılmak yok.

-Geçen gün gittiğim kınada otururken,arka masadan kocaman bi teyze koluma dokundu.Dönüp baktım ve olaylar gelişti:

Kocaman teyze:Kızım sana bişi sorabilir miyim?
Hazal:Tabii
Kocaman teyze:Senin arkadaşın var mı?
(Birkaç saniyelik mavi ekrana bağlama-jetonun düşmesi ve kadının koluna yapışmak)
Hazal:Aman abla beni bulaştırma,çok teşekkür ederim.
Kocaman teyze:Neden ama yaa?
Kocaman teyze 2-evet üç kişilerdi-:Kızım biz oğlumuza kız bakıyoruz,görsen çok güzel çocuktur.
Hazal:Allah sahibine bağışlasın,çok teşekkürler ama olmaz teyze.(Sıkılmaya başlar)
Kocaman teyze 3:Şu karşındakinin(İpek'i göstererek) talibi var mı?Varsa sizin arkadaşlarınız var mı?
Hazal:(Bezmiş bir halde)Sağol teyze sağol teyze.
diyerek susturur.
Bu da olmadı demem artık,gözüm açık gitmez hahahahahha:D

-Anne katili olmama ramak var.Son bikaç haftadır,"Dediklerimi anlamıyosun" sendromu yaşıyoruz.
Gerçi ona da hak veriyorum,dedem öleli nerdeyse iki yıl oldu ve hiç tatil yapmadı.Bu zamana kadar da tatil demeden çalıştı durdu ama dur demeyi bileceksin.
Şimdi ben balo elbisemi değiştirdim tamam mı?Onu balo gecesini anlatacağım posta saklıyorum,çift baskı olmasın.Neyse işte,annem elbisem için parça gibi bişi alıcaktı,"Bana sormadan alma kafana göre" dedim diye telefon açmış,konuşma aynen şu:
"Hazal kız,burda tam senin elbisene uygun bişi var.Üzerinde güller var,aralarında da taşlar"
"Eyyyyyyyyy!!!Anne istemiyorum ben öyle şeyler yaa,alma"
"Kızım ama bak çok güzel,üzerinde minik minik taşlar var,öyle büyük değil yani.."
"Annecim tamam anladım işte,alma diyorum ben de."
"Evladım sen beni anlamadın,bak.."
"Annecim anladım canım.Üzerinde güller,aralarında taşlar var demedin mi?"
"Evet"
"E neyi tartışıyoruz hala?Asıl sen beni anlamadın,sana diyorum ki alma!Öyle şeyler takamam ben"
"Heee ama çok güzz.."
"Anneeee!"
"Tamam tamam"
şeklinde konuşarak kapattık.Uzun zamandır böyle gidiyor,herkese her şeyi yaparız ederiz diye söz verdikten sonra,"Hazal sen konuş,ben anlamıyorum" yapmıyor mu,Allahımmmm!
Biraz önce çamaşır asmaya çıktım,güzelim siyah pantolonumu nasıl yıkamışsa ağzı gözü toz içinde kalmış.Bir de bunu anlatmayayım diye,ikinci postayı yıkıyorum.
Bu evde yaşamak,bana sorumluluk veriyor.O nedenle herkesin kendi işini kendisinin yapması gerektiğini öğreneli çok oldu,ev geçindirebilecek düzeye geldim,master yaptım,yakında doktoraya başlarım.
Bu arada elbise sezonu da açıldı,hayırlı olsun.
Ah bir de bu kadar sıcak olmasa,hayat daha kolay olabilirdi.
Neyse buna da şükür.

2 yorum:

  1. Ahaha kına gecelerinde hala böyle şeyler oluyo mu yaa? :) :) Bi de direk çekip yüzüne karşı sormuşlar. :)

    YanıtlaSil
  2. ben de yok zannediyodum ama varmış:)test edildi,onaylandı hahahah:D

    YanıtlaSil