30 Tem 2012

Bir türlü sosyalleştiremediklerimizden misiniz?

Kursum başladı.
Çok mutluyum.Havam değişiyor,bir şeyler öğreniyorum.
Eski sınıfımdan sadece Burak var."Vay!Gel bi sarılayım" dedi görür görmez,sarıldık.Özlemişiz.
O sınıfımız şahaneydi.Gırgır şamata,arkadaşlık,herkes kafa falan.Ne ararsan vardı.
Bu sınıfa adım atar atmaz ise yeni yüzlerle karşılaştım.Açarız,birbirimizle konuşuruz diye düşündüm.
Yok abi.Adamlar bi oturdu,4 saat boyunca kıpırdamadılar.

Herkes bi sandalyeye oturup kendini tanıttı.Bi baktım,aralarında tıp-psikoloji-kimya mühendisliği okuyanlar var.Parlak beyinler yani,öyle olmaları lazım en azından.
Fakat işin tuhafı,%90 ı "Kalabalık sevmem.Fotoğraf çekinmekten ve insanlarla konuşmaktan nefret ederim" dedi!Matt de dayanamayıp "WHY DID YOU COME HERE?" diye kocaman kocaman harflerle sordu.Haklıydı.
Nasıl insansınız la siz diye sormak istedim.Biz 3 kişi gülüyoruz,bunlar kütüphanede kitap okuyolar sanki mübarek!Çıtları çıkmıyo.
Açmaya çalışıcaz,niyet ettik ama olmazsa da banane!
Anlamadığım,yeni neslin tuhaflığı.İlginçsiniz.
Ben bi ıhlamur içeyim.

2 yorum:

  1. En fazla 3 hafta veriyorum. 3 haftada açılmazlarsa gel buraya yaz söyle. :) Bu sene başında aynı şey dershanede bana oldu. "Sanırım sene sonuna kadar böyle gidicez" diye geçirdim içimden. Ama sonunda etkileşim sağlandı. :) Mission completed. :)

    Ayy ıhlamur dedin ya şimdi nasıl canım istedi. :) Küçükken dalından koparıp yapardı annem. İyi oldu gördüğüm. Bir ara temin etmeli. :)

    YanıtlaSil
  2. ben normalde 3 gün falan diyorum da,adamlar bundan önceki sınıftada aynı performansı sergilemişler.pikniğe gidip oturmuşlar,hiç kalkmamışlar falan:)
    ıhlamur meselesini de nasıl içten yazmışsın,çok şekersin edebali:)sürekli öksürüyorum bu ara,hırıltı çıkarıyorum da iyi geliyo diye duyduğumdan aktara koştum bugün.sen de temin et,kokusu bile iyi geliyo:)

    YanıtlaSil