29 Tem 2012

Asıl ben özür dilerim!

"Bymutu" dan özenip çaldım.Hayatındaki birçok şeyden özür dilemiş,çok hoşuma gitti.Hemen başlıyorum.

Yolda görüp "Nasılsın?" diye soran komşuya,sırf canım istemediği için kısa cevaplar verip hevesini kırdığım için özür dilerim.Yıllar önce bir ilkokul öğrencisiyken artık yaşlılıktan kamburu çıkmış,elleri kolları dolu teyzenin "Kızım yardım eder misin,taşıyamıyorum" deyişini,o an aklıma gelen "yabancılarla bir yere gitme" tembihinden dolayı reddettiğim için özür dilerim.Muhtemelen ölmüştür,ben ise vicdan azabına doymayayım.
Yolda bana dik dik baktığını görüp,"Ne var be hasta?" deyip,ardından bir engeli olduğunu öğrenip başımı önüme eğerek yanından uzaklaştığım gençten özür dilerim.Karnını okşadığım,buna bayılan ama ellerim kirlenir de yıkamak zorunda kalırım derdiyle uğraşmamak adına sevmekten vazgeçtiğim tüm hayvanlardan özür dilerim.-kedilerle sınırlamıyorum ama güzel başlıktı-
Gözü bir küpemde kalan,sırf "kulağın delik değil,büyüyünce alırsın" diye reddettiğim kızdan özür dilerim.Anneme hayatı zindan ettiğim günler için ondan özür dilerim.Onu kırmak,diğerlerini kırmaktan daha kolay, belki ondan olmuştur.Metroda yanıbaşımda hüngür hüngür ağlayan kıza "İyi misin?" diye sormanın ötesinde bişi yapamadığım için özür dilerim.Sevdiklerime yeteri kadar şans vermediğim için özür dilerim.O an sırf sinirli olduğum için bağırdığım herkesten özür dilerim."Amacım seni üzmek değildi" dememe rağmen,ardımda kırık bir kalp bıraktığım için O'ndan özür dilerim.Telafi edemeyeceğim her şey adına özür dilerim.Kararsız kaldığım her an için gerek tezgahtarlardan,gerek şarküteri elemanlarından;ayakkabıcılardan,çantacılardan yani esnaf tayfasından özür dilerim.Deniz'i öperken Eylül'ün gözlerine bakamadığım için özür dilerim.

Bymutu kadar başarılı değil elbette ama,neyse ki ya da iyi ki aklıma daha fazlası gelmiyor.
Bunlar yeter de artar bile!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder