9 Tem 2012

Böyle buyurdu zerdüşt.

"Üniversiteye devam ediyorum,sevgilim yok...
İlk nedeni hedeflerimse,ikincisi:Kafamda oturtamadığım hiçbir şeyi hayata geçiremeyecek kadar sağlamcı olmamdı.
Hayatım boyunca hep kadın erkek ilişkilerini izledim.Bu konuda hatırlayamadığım kadar çok yazı yazdım,okudum ve gözlem yaptım.Bazen içimde bir düğüm çözüldü,bazen daha çok dolandı.
Ama genel olarak hep,'Neden?' diye sordum,cevap bulamadım;bana bunu 'Doğanın kanunu' diye açıklamaya çalıştılarsa da olmadı...
Sorularım cevapsız kaldı...

  1. Kızlar erkeklere neden sürekli:"Onu arama"-"Oraya bakma"-"Bununla görüşme" gibi ultimatomlar veriyordu?
  2. Erkekler neden kızların üstünde kendi egolarını tatmin etmeye çalışıyordu?
  3. Bu çiftler neden illaki,'Kavgasız ilişki olmaaazzz!Monotona bağlar' diye inat ediyordu?Kavga,gürültü nasıl bir ilişkiyi yürütebilirdi ki?
Bak bunlar daha üç tanesi.Ve cevaplaması zor.
Bunları kendi ilişkimin kilit noktaları olarak gördüm,hiç başlayamadım..."

Böyle yazmışım bir zamanlar,bir yere...
Bir insan hiç mi değişmez?
Başından bir ilişki geçse gitse de hala mı aynı düşünür?
Konu bensem,evet.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder