9 Tem 2012

Kaçıncı yazı oldu,sayamadım.

Bugün arabada giderken,"Bunlar hep stresten oluyo" dedi.
"Farkındayım" dedim.
"Neden anlatmıyosun?Hep sağlığına zarar..."
"Bilmem,hep böyleydim.Daha önce de anlatmıyodum ki şimdi anlatayım.Kime çektim bilmem"
"Ben de öyleyim aslında" dedi "Ama tekrar söylüyorum,iyi bişi yapmıyosun"
"Biliyorum."
"Evde ekmek var mı?"
"Yok"
"Tamam o zaman in,bi ekmek bi kola al gel"
"Tamam"

Aramızda geçen sayısız diyalogdan biri bu.
Susmaktan hastalandığım için,her seferinde "Anlat! anlat!" diye baskı altında kalıyorum.
Kafamın içini açsam da bi görseniz...Resmen çıfıtçı çarşısı...Binlerce kurt kemirir ya bi leşi,aynen o haldeyim.Nasıl çözerim bilmiyorum.Deniyorum sadece.
Çünkü ben hep susan tarafım.Oldu bittiye getirip,üstünü örterim gerizekalı gibi.Ne bokuma yapıyosam...

Babamın babası olan "dedem"i inanılmaz kıskanıyorum.Daha doğrusu imreniyorum.
Ondan daha önce hiç bahsetmemiştim.Hatta yakın arkadaşlarıma bile yeni yeni anlatıyorum.
Aynı şehirde oturuyoruz.Gidiyoruz geliyoruz ara sıra babaannemlere.Görüyorum o ara.
Hiçbir zaman beni aramamıştır.Hiç ama.Ben de onu aramam;işin garibi hiç sitem etmez.Susarız o konuda.
Üç oğlu var.İki oğlu boşandı,evlendi,birinin bir çocuğu daha oldu hem de 52 yaşındayken-hayır babam değil,amcam:)-,zamanında çok para kaybetmiş,bir başka oğlundan zaten hayır yok.Kardeşi ölmüş,insanlar genel olarak anlattıklarını dinlemezler falan ama adamda hiçbir tepki yok.Hayatı sadece  "maç-türk sanat müziği-sayısal loto" üçgeninde gidip gelmiş.İçi pislik dolu bi odaya lig tv bağlantısı olan bi televizyon koy,yaşar orda.
Hiçbir şeyi tınlamaz,kafaya takmaz,bütün gün şarkı söyler.Resmen gamsız!
Nasıl imreniyorum nasıl.Ne bir hastalığı var,ne derdi.Burnu kanamadı,76 yaşında bu adam!
Geçenlerde babama dedim,"Dedem var ya,hepimizi gömer.Adamda tepki yok"
"Valla yaa" dedi "Daha bir gün doktora gitmişliği yok"
"Hakkaten merak ediyorum" dedim "Siz annemle boşanırken bi tepki verdi mi?"(Bak bişi dedi mi demedim,tepki verdi mi dedim)
"Boşanıyoruz baba dedim,hakkınızda hayırlısı dedi,televizyon izlemeye devam etti"
Hahahhahha laaann bak gece gece güldüm,duyunca da gülmüştüm zaten.
Tam da beklediğim tepkiydi.
Neticede,onun gibi olmayı çok isterdim.Ne kafada binlerce düşünce,ne de soru.
Oh mis!

P.S:"Yeter çok yazdın" demeyin...Anlatasım varmış.
İzleyicim olmaktan vazgeçerseniz de canınız sağolsun.
Hakkınızda hayırlısı:)Dede yaaaa!!!:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder