12 Tem 2012

Gerçek şu ki...

  1. Gerçek şu ki;bazı insanlar internet ortamında gerek yazdıkları,gerekse fotoğraflarıyla "sosyalim ben" mesajı verseler de,aslında değiller.Tamamen uydurmaca.Etrafımda böyle insanlar var.Yüzyüze gelince tek kelime konuşamayan...
  2. Gerçek şu ki;bugün annemle bi video çekmemiz gerekiyordu,ne söyleyeceğini resmen ben söyledim."Bak mesela de ki,6 yaşından 46 yaşına kadar hep yanımdaydı...Demekki değişen tek şey zamanmış...İnsanlar hep aynı kalıyormuş.Bak dikkat ettiysen teklemeden anlatıyorum" dedim,kahkahalarla güldü."Sendeki çene bende olsa" dedi.
  3. Gerçek şu ki;okulumun otomasyonuna girmeye çalışırken "Okulumuzla ilişiğiniz kesilmiştir" yazısını görünce "OLAMAZZZ MEZUNUM YAAA!" dedim.Çenem mi titresin,yüzüm mü gülsün?
  4. Gerçek şu ki;Nil K'nın "Ben buraya çıplak geldim" şarkısına hasta oldum.Ayrıca "Kazablanka"sı da Zeynep'e ithafımdır.O nedenini biliyo,siz de bilin.Eylülde Fas'a gidiyo yaaaa!
  5. Gerçek şu ki;Elif Şafak'a bayılmama rağmen,içinde mütemadiyen "Gurbet"-"Kök salmak"-"Bir deli meziyet" geçen kelimelerinden bıktım.
  6. Gerçek şu ki;ramazanda her şey daha yoğun daha güzel olcak.
  7. Gerçek şu ki;birini karşıma alıp,kitleyip saatlerce anlatabilirim.Fakat dayanamaz.Özneyi kaybeder.
  8. Görüşürüz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder