14 Tem 2012

Mustafa'ya kulak verelim...

Blgoumun "tasarımcısı" Mustafa,bugün benden kendi yazdığı bir yazıyı yayınlamamı rica etti.Kırmıyorum.Aynen aktarıyorum efendim...

"Ünlülerin yeni modası; Sosyalistim ben !

Son zamanlarda görüyoruz ki ünlüler arasında yeni bir akım başladı. Televizyonlara çıkıp “sosyalistim ben” diye haykırmak.
Bu akım son zamanlarda sanatçılar ile iktidar arasında tiyatro vs. kavgaları verilmesiyle başladı. Kavga sonrası ünlülerin bu düşünce sistemi etrafında toplanması gerçekten vahim. Hepsi ateşe basmış gibi hurra biz sosyalistiz açıklamaları peş peşe.
Sizde biraz hamaset olsa başınıza bir şey gelmeden ya bu sosyalistler ne der, ne isterler diye bir merak edip merakınızı giderirdiniz. Böyle bir tavrı esirgeyeceksin sonra sırf bu aralar moda diye sosyalistim ben diyeceksin.
Sorasım geliyor. Nereniz sosyalist lan sizin?
Zenginlik insanı sosyalist eder mi lan?
Bunu milyon dolarları kazanıp, artık paraya ihtiyacın olmadıktan sonra insan çıkıp ortaya sosyalistim der mi lan? Vel haya vel iman.
Sizde biraz feraset olsa , lan bu düşüncenin saygın insanları var . Ya biz televizyonlara çıkıp boş boş konuşuyoruz. Acaba bu insanları üzüyoruz mu diye düşünür insan.
Sosyalist düşünce sistemi sizin kafanıza göre top gibi oynayabileceğiniz bir düşünce değil. O düşüncenin arkasında insanoğlunun kurduğu en güzel düş yatmakta.
O yüzden sizin sosyalizm adına deklare ettiğiniz sözcükler bir replikten öteye gitmez!
Sizler bu düşüncenin ne düşünürü ne savunucusu olursunuz. Sizden olsa olsa bu sisteme oyuncu olur.
Şimdilik soytarıya ihtiyaç yok.

Mustafa GÜMÜŞ"





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder