17 Tem 2012

Kınayı getir aaağğğnneeee!

Sizin hayatınızda da var mı bilmiyorum ama,benim tarafımda gözlemlediğim şu ki:insanlar çok çabuk evlenir oldu.
Kınamak değil,zaten neyi kınadıysam başıma gelir,sadece merak.
Nasıl bu kadar çabuk evlenebiliyosunuz yaa?
Nedir sizi bu kadar koştur koştur evliliğe götüren şey?
Hakkaten hiç korkmuyo musunuz?
Yaşım daha 22,biraz daha yaşayayım hayatımı demiyo musunuz?
Gerçekten çok mu aşıksınız?
Ne bileyim,hayalleriniz öyle über düzeyde falan değil mi?Gerçi küçük bile olsalar,yanınızda elinizi hiç bırakmayacak biri mi olmalı?
Bunu anlarım belki...ama bir gün...şimdi değil...

Bazı arkadaşlarım "EVLENİYORUZZZ" yapıp duruyolar.
Üniversitede de vardı.(Cıvıldaya cıvıldaya) "Ay Hazalcım sen beni takip etmiyosun galiba,baaak yüzük bile taktık,eylülde evleniyoruz"
".......????.....haaa....öyle mi?....hayırlı olsun o zaman..."(Mavi ekran)
Ne denir,ne yapılır bilmiyorum ki...
Abi eskiden 14 yaşında da evleniyomuş insanlar.O zamanlar gelenek gibi bişeymiş.Fakat ne bileyim şimdi bilgi çağındasın,teknoloji,kariyer falan.
Yanlış anlamayın,evliliğe karşı değilim.İsteyen,sevdiğini bulduğu gibi evlensin,Allah mesut etsin de,ben kendimi şu yaşta evlenmiş biri olarak hayal edemiyorum.
24-25 eyvallah.Ama 22 küçük yaa.Valla.
Gerçi bana kalsa 27 falan da,hayat ne gösterir bilemeyiz.
Bide bu türklerin evlilik anlayışına da kapılmak istemiyorum,çünkü farklı düşünüyolar."Hadi bugün annemlere gidelim"-"Sen ona niye böyle davrandın?"-"Bak sana kazak örmüş,sen de ona bişi al" falan...Kayınvalide-gelin çekişmesi...Ay öffff onca sorumluluk,aileler,kına,düğün,masraf.
İçim bayıldı.
Bi erkek arkadaşım olsa,sanıyorum ona "Ne zaman evlenicez,zaman geçip gidiyo" demem.Sonsuza kadar bekar kalabilirim gibi geliyor.Gezeriz,eğleniriz,bir şeyler öğreniriz onun yerine.Hiç vır vır etmem kafasında,zamanı gelince zaten olur.
Kızlar bu konuda çok fazla beklentiye giriyor."Hala evlenme teklif etmedi" diye diye isyanlara,bunalımlara sürükleniyor.
Bak tekrar söylüyorum,kınamıyorum.Bana şu anda nasıl görünüyosa bu müessese-yani uzaktan- onu söylüyorum.
Neyse,onlar ersin muradına,ben de çıkayım seyahate!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder