26 Ağu 2012

Gezelim,güzelleşelim.

Bursa'dan fena halde sıkıldım.
23 yıl Londra'da kaldıktan sonra,"Çok sıkıldım,orada kalacağıma dünyayı geziyorum" diyen Ashley gibiyim.
Bir kere bu evden acilen taşınmak istiyorum.Burada "acilen"in altını çizmem lazım.Bu semtten de,insanlarından da fena halde bunaldım.
Hem ev küçük.Yaş ilerledikçe sığmak da zorlaşıyor.Yeni,büyük ve ferah bi ev kime güzel gelmez ki?(Ayrıca balkonlu)
Bir de hava çok sıcak ya,keşke 3 ay da denizde olabilseydim diyordum kiiiiii kızlarla kararlaştırıp Kumla'ya,bizim yazlığa gittik.
Bu kısa tatil bana ilaç gibi geldi.
Biz 6 kız-gerçi bu sefer 1 fire versek de-,bulunduğumuz her yere neşe götürüyoruz.Bunu kendini beğenmişlik olarak falan görmeyin.Gerçekten.
Bir kere biraraya gelince inanılmaz bi ses çıkıyo ortaya.Herkes bir ağızdan diğerine laf yetiştiriyo.Aynı anda cevap vermeye uğraşıyo.Kahkahalarla gülüyoruz,eğleniyoruz.
Bu sefer de Kumla'da gördük durumu.Denize girdik,güneşlendik,kusana kadar yedik,gezdik durduk.Sitede kimse yoktu,koca apartmanda bir tek biz olduğumuz için,bahçede bi kova(!) çekirdek yedik,kahkahalarla güldük,ciddi ciddi dertleştik.
Cıva gibi.Her kalıba uyduk.
Kendimize,görseniz asla inanmayacağınız 2.5-3 liralık tişörtler aldık.Ki mesela o 2 liralık tişörtler,ben en son gittiğimde 1 liraydı!
Ece bize aşk bilekliği aldı."Aşk falan alma bana,şans al" desem de kabul etmedi.Dualarla bileğimize taktı.Orada dikkat ettim de,aşkın dışındaki arkadaşlık,şans,iş bileklikleri falan hala duruyo,aşk baya azalmış."Herkes aradığını alıyo demekki" dedik hemen.
Sabah,Tuğçe'nin "Evi su bastı,kalkın!" sesine uyandık.Boru patlamış,biraz su almış evi.Hemen temizleyip,yan sitenin görevlisi Cengiz abiyi çağırıp yaptırdık.
Bize sanki,tüm Kumla esnafı espri yapmak zorundaymış gibi geldi.Herkes çok komik olduğunu zannederek espri yaptı ve biz hiç gülmedik.Hahahaha!
Böyle yani.Şimdi Bursa'ya döndüm de,ben gidicem ya bu şehirden-kısmetse-.
Çok istiyorum.Er yada geç.
Hadi bi fotoğraf atayım(Kızlar burda,kardeşime "Hadi çabuk çek,Hazal'ın kemikleri batıyo!") diye bağırıyolardı.Nasıl güldüm lan,belli oluyo zaten de,kızlar bildiğin acı çekiyodu hahahaha)
Öptüm!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder