3 Eyl 2012

İstanbul ne güzel ilaçsın sen!

Tebdil-i mekanda ferahlık var.
Hele olay İstanbul'da geçiyorsa,ooof of!
Cuma günü kuzenimin nişanı vardı.Toplandık gittik.
Gonzales gibiydim.Sabah erkenden para çekip,pasaport için çektirdiğim malımsı fotoğrafımı almaya gittim.Ordan babamlara geçtim,ışık hızıyla İstanbul'a geçtik.Kuaföre gittik,üzerimizi değiştirip nişana gittik.
Allahım talibim çıkmış la yine hahahaha:)
Neyse.Epeyce bi eğlendik,duygusallaştık.Vay be,dedim kocaman kız oldu da nişanlanıyo!
Sonra biz nişandan ayrıldık,üzerimizi değiştirdik ve kardeşimle beraber Taksim'e geçtik.
Zeynep,abisi ve abisinin arkadaşı Eray abiyle buluştuk.
Çok şekerler yaaa...Çok da sabırlılar.Sonsuz konuşmalarımıza ve sorularımıza cevap verdiler,güldüler bize.Çok da kibarlardı sağolsunlar.
Ya beni ilk gören,genelde ruh hastası zannediyor.Ya anlamıyor,ya gülüyor.Mesela babamın eşinin bi kuzeni var-ben yeni tanıştım-,evini görür görmez "Abi sat bana burayı" dedim,"Ne diyo bu?" dedi hahaha:)Aynı şey,onlarla da başıma gelir diye endişelensem de değişemeyeceğimden,belki alttan alırlar falan demiştim,süper alttan aldılar sağolsunlar.:)
O akşam 12 gibi yattım,daha fazla dayanamadım.Saatlerce yollarda olmanın yorgunluğu vardı üzerimde.
Ertesi sabah Zeynep'in abisi Engin abi ve Eray abi,ne kadar ısrar etsek de bize kahvaltı hazırladılar.Kahvaltıdan sonra yola koyulduk.Feriköy-levent-boğaziçi-bebek-istinye-sarıyer-anadolu kavağı-beykoz-çengelköy-üsküdar-beşiktaş-feriköy yaptık.En minimum düzeyde vasıta kullanarak hemde.
Şöyle söyleyeyim,2 günde 20 kilometre yürümüşüz!İstanbul'un altı üstüne geldi diyebilirim.
Bu arada evlerinde bide italyan bi kız vardı Engin abilerin.İngilizce konuşup durdular.Arkadaşları falan da şahane,muhabbetleri çok eğlenceliydi.Tekrar gelin,bir gün daha kalsanıza diye ısrar ettiler ama kalamadık.Yoksa çok isterdim.Yeni yeni şeyler öğrenir insan,onlarla birlikteyken.Entellektüel,okumuş,gezip görmüş,bilgili tipler.
Ay valla can kurban yani!
O akşam öyle geçti.Pazar günüyse feriköy-taksim-galata-karaköy-eminönü-kabataş yaptık.Bu arada balık-ekmek yeme şansı da buldum eminönünde ve buna çok sevindim.
Gerçekten çok güzel geçti.İlaç gibi geldi.
Biraz hızlı anlattım galiba ama detaylandırmaya kalksam uzun sürer.
Okumayacaklar biliyorum ama,burdan bir kez daha teşekkür ediyorum.
İnşallah yine gideriz:)

2 yorum:

  1. Piuu! Mükemmel güzergahlar. :) Şimdi hepsini bir günde gezdiğimi düşündüm de ayakta duramazdım heralde günün sonunda. :)

    Bi de güzel insanlarla yaptın mı daha bi güzel ve zevkli oluyo bu geziler. Seninki de öyle olmuş. :)

    YanıtlaSil
  2. Resmen 2 gün uyudum biliyo musun?bu kadar uzun yol yürümemiştim hayatımda,maksimum 5 kmydi bugüne kadar ama değdi, çok güzel yerlerdi gerçekten...dediğin gibi,yanımızdaki insanlar da çok iyi,kaliteli ve eğlencelilerdi,daha da bi şeker şurup oldu:):)

    YanıtlaSil