18 Eyl 2012

Ya o beni isyanlara sürükler,ya da ben onu hayata bağlarım!

Halil Sezai bu aralar ilgimi çekmeye başladı.

Halbuki her şey,"İncir Reçeli"yle başlamamıştı.Türkan dizisindeki "kötü adam" karakteriyle beğenmiştim onu.Sesi,oyunculuğu falan gerçekten çok iyiydi.
Unutmuşum sonra.
İncir Reçeli çıktı,filmin adını duydum sadece.Bir gün bir ortamda tesadüfen,incir reçelini çok sevdiğimden bahsettim.Cidden ama,tek geçerim.Hemen,"O zaman incir reçelini seyret,çok güzel film" dedi bi arkadaşım.
Seyrettim."Bu ne lan,saçmasapan" dedim hatta.Hala da aynı düşüncedeyim.
Halil Sezai'yi fark etmedim bile.Hatta komik ama,adam filmde isyan şarkısını söylemiş,millet deliriyo o sıralar o şarkıya,ben aval aval bakıyorum,"Ne zaman söylemiş,aaa filmde mi varmış cidden?" diye.
Zamanla iyice merak ettim,"Ne söylüyo,bi dinleyeyim" dedim.Sesini gayet de beğendim.Hala da dinliyorum.
Bir gün bi röportajına denk geldim,"Şarkılarımı acı çekerken yazıyorum."-"Çapkın değilim,sevdiğim kadını koklamam lazım" falan diyodu.

Neden bilmem,bu aralar bu adam acayip ilgimi çekiyor.
Yeni çıkan bir şarkıyı 1.5 yıl sonra dinleyen,herkesin ilgisi alakası yittikten sonra sevebilen bi insanım.Bak mesela Cem Adrian yeni bi albüm çıkardı,şarkıları yayınlandı ama dinlemiyorum.Daha doğrusu "dinleyemiyorum".Huy işte naparsın.
İşte Halil Sezai de bu kısırdöngüye dahil.
Ayrıca tam tipim.Bunu açık yüreklilikle söylemek istiyorum.Çünkü ses tonu güzel olan ve güzel gülen erkek,bana göre hoş erkektir.Böyle de bi saptamam var,kuş beynimle hahaha:)-Baksana fotoğrafa,valla güzel gülüyo lan!
Geçenlerde yazdım,"Onunla evlendiğimi düşünsene,skandal!" diye,"Düşünmek bile istemiyorum" yazmış bi arkadaşım.
Ya o beni isyanlara sürüklerdi,ya da ben gerçekten onu hayata bağlardım.
Didişir dururduk herhalde,ne bileyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder