14 Eyl 2012

Bu yaz neler oldu bitti?

İpek,yanımızdakilere:"Hazal zaten bişi yemiyo" dedi.Bu bir ilkti.Zaten kilo vermişim.İştahım falan yok.Az az yiyorum.

İlk defa yemek yaptım.Hepsi de çok lezzetli oldu.Turşu bile kurdum.

"Sevgiliden ayrılınan yaz" oldu.

Hastaneye gittim,geldim.

Denize gittim.Ekstra olarak kızlarla toplanıp gittik.

Çok fazla arkadaşım evlendi,nişanlandı.Hep ağzım açık baktım.

Mezun oldum.Hatta geçen gün okula gittim,belgemi almaya.Adam üstüne basa basa "Hayırlı uğurlu olsun işşşşşşaaaallllaaaaahhh...Allah bahtını açık etsin işşşşşaaaalllaaaahh" dedikçe "Deme öyle,deme" diyerek,ağlayarak koşasım geldi.Bi buruklaştım,bi mahzun oldum.

Bu yaz,kursum bitti.Buna en çok,sürekli "Sizin o lanet olası pislik kursunuz hala bitmedi mi?" diye sitem edip duran Ayça sevindi.

İlk kez bu kadar arafta kaldım.

Kuzenim nişanlandı.

Kendime hep en ucuz şeyleri aldım.

Minimum yerine medium boyutlarda konuştum.

Daha çok espri yaptım.

Daha az kızdım.

Şimdi artık sonbahar zamanı.
Ayrıca doğum günüme de 1 ay kaldı.
Oo yeeee:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder