9 Kas 2012

Kışın.

Bu kış,Hülyacım'ı toprağa verdik.
Erken başladı yani bizim için biraz...

Her sene bi "kış" yazısı yazarım.
Bakalım bu sefer neler çıkıcak?

Bu sene kış gelmeden bir süre önce Fransa'dan,Rhiannon'da görüp çok beğendiğim ama Türkiye'de olmayan çizmelerden aldım.Kahverengi ve üzerinde kilim deseni gibi desenler var.Hatta bugün giydim,Zeynep çok beğendi.Artı olarak UGG da aldım.Ne derseniz deyin,dünyanın en güzel ve rahat ayakkabısı.
Bu kış onlarla geçicek gibi.

Her kış olduğu gibi bu kış da yürümek bana eziyet değil,meziyet olucak.Çünkü yazın üzerime yapışan hava,bu sefer beni üşütücek.Bir yerlere acelem olmayacak.
Üzerimde beni sarıp sarmalayan,kusurlarımı örten,çok yesem dahi göbeğimi gizleyecek kat kat kıyafetler olucak.

Çay yine vazgeçilmezim olacak.Planladığım gibi olmazsa,elimde çay,üzerimde battaniyeyle film izleyeceğim daha.
Sıcak sularda daha çok kalınacak üşündüğünde.
Ponponlu şapka alınacak,Eylülle atlı karıncaya binilecek.
Üşündüğü zaman daha çok gülünecek.
Bir el,diğer eli ısıtacak.Eller ceplerde olacak.

Allah ömür versin de,güzel geçsin bu kış.
Hadi bakalım,Demet Akalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder