3 Ara 2012

Hepsinden birer dilim lütfen.

*TED bu hafta bana,okuduğum kitabın yazarı Daniel Goleman'dan bişiler kattı.Dedi ki,"Cinayet işleyen bir insan,duygularını bastırarak yapar bunu.Sorduk,"Hiç mi için acımadı?Nasıl oldu da 25 kişiyi öldürebildin?".Verdiği cevap,"Vicdanımın sesini dinleseydim asla yapamazdım".Kişi ne kadar zeki olursa olsun,duygusal zeka iqdan farklı bir kavramdır" dedi.Bastırılabilir bir şeymiş,geri plana atılabilirmiş yani.Ay ne hoş!

*Ece'nin doğum gününü kutladık.Nasıl kopmuşum oynarken,fotoğraflara bakınca bir kez daha anladım.Galiba dağıtmaya ihtiyacım varmış.

*Bir şeyi ilk seferde anlamayan insanlar beni her zaman zorlar.Çünkü sürekli tekrar etmek zor gelir.Leb demeden leblebiyi anlayanları bulursanız kaçırmayınız.
Onlar hayatı her daim kolaylaştırır.

*Hayatımın sonuna kadar öğrenebilirim.Hayatımın sonuna kadar gezebilirim.Hiç tanımadığım insanlara ülkemi anlatabilirim.Kalbimde yer çok zağar.

*"Eğer bu durumdan mutsuzsan ve kurtulmak için bırakmışsan,otomatik olarak mutlu olman gerekmez mi?Yani basit bir mantıkla,mutsuzluğun karşılığının mutluluk olması lazım" dedi kardeşim geçenlerde birisine."Vay be!Cümleye gel hele!Bak hele bak bak bak!" dedim.Afferin ulan.Hem de 2 fli:)

*Benden büyük şeyler bekleyen insanlar var.Bazen ürkütmüyo değil hani."Sen yaparsın,akıllısın" türünden laflar söylemeyin oğlum bana.Aklım kendime yetiyo benim.Onunla da nereye kadar alır gidersem artık.Bakıcaz.

*Geçen gün birden aklıma geldi:Türkiye'de ebeveynlerin çocuklarına yasak ettiği en büyük şey ne?Sevgi!
"Hayır değil" demeyin.Gençlerin sevgili olması,elele tutuşması resmen yasaklanıyor.Kimse hoş gözle bakmıyor,"erken" diyor.Di mi?
Her şeyin bir yaşı olsun eyvallah da,neden "sevmek yasak"?
İnsanın kalbinin çarpması,hızlı nefes alması,üstüne aniden geliveren ve tüm evi on dakikada temizletecek kadar yüksek olan enerji,üşümemek çünkü ısınmak,adımlarının hızlanması,gülümsemek gibi reaksiyonları yok mu bu işin?Hepsi de güzel,hepsi de heyecan verici.Bunun nesi kötü allasen?Anlayan beri gelsin.

*"Erkeğin 'benimle gelmek ister misin?' diyeni değil,'gel benimle' diyeni makbuldür" gibi bir cümleyi,ALLAH AŞKINA HANGİ, İQ'SU 160 SINIRINDA GEZİNEN TÜRK DÜŞÜNÜRÜ YAZDI?O kadar güzel yazılar yazan insanlar varken,bunlar nerden hortluyo?Hangi psikolojiyle yaşıyolar lan?Ne ayaksınız oğlum ya?Gidin bu ülkeden.Sürülün mümkünse.
Duş perdeleri tarafından takip edilin inşallah ömür boyu.Ayak serçe parmağınız sehpahaya çarpsın.Bişi kızartırken yağlar üzerinize sıçrasın.Alışveriş merkezine girerken otomatik kapı açılmasın,hızınızı alamayıp çarpın,başınız şişsin.
Aman ben nerelere gideyim Allahııııııııııııııııımmmmm!

*"Ünlülerin en sevmediğim klişe 3 cümlesi:"İçime sinen bi proje olursa,sinema filminde oynamak istiyorum"-1,2-"Sevgilim yok.Olursa mutlaka haberiniz olur"/3-"Bu köpeği sokakta ölmek üzereyken bulduk,artık evladımız gibi".Hepsi cidden çok boktan." yazdım twittera da doğru valla.Bir de,"Dizi setleri çok yorucu,ona ayırcak zamanım yok".
Öfff,hepsi gerizekalı yemin ederim.Klişeler memleketi Türkiye.

Komik olasım tuttu da olamadım.
Hadi kendinize iyi bakınız coniler.Beni özleyin anacım.Bayy.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder