16 Ara 2012

Ortaya alevli meyve tabağı lütfen!

-Geçen gece Beyaz Show'da Mustafa Ceceli,"Mezara götüremeyeceğimiz şeyler için kaygı duymamak lazım" diyerek bendenizi on ikiden vurdu!Muhtemelen bütün kaygısal ve psikolojik hastalıkların çözümünde kullanılacak yegane cümle bu.İnananlara.Kafasına oturtanlara.

-Gazeteye ilan vericem:"NE DEDİĞİMİ İLK SEFERDE ANLAYACAK İNSAN ARIYORUM"
Çünkü yok denecek kadar az.
Çünkü bir şeyi on defa anlatmaktan nefret ediyorum.

-Bu ara izlemekten en çok keyif aldığım şeyler:TED Talks,Hell's Kitchen ve buna sonradan dahil olan,"Arda'nın Mutfağı" ile "Refika'nın Mutfağı".
Arda,pazar günleri saat 13:00 de CNN Türk'de,Refika da 13:30 da NTV'de.(Reklamları dinlediniz.Şimdi haberler.Dürüdürütdürüüüüüüü)
Arda çok ama çok sempatik,hareketleri tavırlarıyla içtenlik ve enerji saçan bir adam.Eli çabuk,pratik.İzlerken hem eğleniyorum,hem öğreniyorum.
Refika ise tam bir deli!Yaylana yaylana anlatırken,mesleğini ne kadar sevdiğini belirten hallere sokuyor kendini.En "olmaz" dediğin lezzetler var yemeklerinde.Haftaya deneyeceğim kısmetse ben de.
Canlarım benim.Sıkıyorum yanaklarınızı burdan.

-Saçlarımı kestirdim nihayet.Daha kısa ama daha kullanışlı oldu.Valla çok rahatladım,billa çok rahatladım.Kimse tutamaz beni artık:)

-Bu ara hayatım prosedürlerden ibaret.Sürekli "Bunu yapmanız lazım Hazal hanım"-"Şunu halletmeniz lazım Hazal hanım".Bunaldım lan.

-Sırf "Atılan içten bir mail" beni mutlu ediyor diye mail atan biri var."İyi misin?" diye soran...İsim vermiyorum ama kendisine burdan teşekkür ediyorum,cidden çok mutlu oluyorum.

-Zeynep Edirne'ye,gezmeye gitti."Kallavi yemeden dönme,eskiden padişahlar sefere gitmeden önce yermiş,belgeselde izledim" dedim.Zaten ne kadar gereksiz,lüzumsuz bilgi varsa bende arkadaş yaa.
Ciğer de yicek inşallah.Yesin tabi,topak topak et olsun,bir tabak da benim için yesin,kan olsun can olsun.

-Hayata bıraktığım tek kalıcı şey,Elif Şafak'ın "İskender" romanı için yazdığım,Hürriyet gazetesinde yayınlanan yazı.Diğer mecralarda da çıkmış ama görmedim.Üzgünüm,daha çok değer üretmem lazımdı.

-"Tutku senin için ne demek?" sorusuna verecek bir cevabım yok.Çünkü hayatta sadece yazmaya karşı tutku duyuyorum.Onun dışında hayatımı anlatacak ya da içi doldurulacak kelimelerden biri değil benim için.Baştan ofsayt.

-Anneanneme,"Bi kalp kaç defa sever?" diye sordum."Bir sefer" dedi."Neden yaa,üç kere dört kere olamaz mı?" dedim,"On sefer sadece o...pular sever" diyerek susturdu beni haghsgahgsahsg,öldürdü yemin ederim yaa:D
Geçen gün Beyaz Show'u da beraber izledik de,Emina Sandal dans ederken yine "O..pu!Üstünde ne var onun,teneke mi giymiş bu?Manyak" şeklinde,fikrini beyan etti.
O ara reklamlar girdi araya,Murat Boz "Ayrıcalıklar bu tarafta dıp dıpı dıp çıs" ı söylerken,"Ya anane neden bana Murat Boz'u almıyosun,baksana taş gibi;hiç demiyosun ki benim de bi torunum var,al şu çocuğu mis olsun" dedim,"Evet,haklısın.Bu çocuğu ben de beğeniyorum,bulursam alırım" dedi.
İşte böyle de yüce gönüllüdür benim Müşom.
En çok da Kıvanç'ı beğenir bu arada."Utanmasam kendime alıcam" demişliği vardır.
Can be can!:)

-Evet kararlıyım,salı günü diplomamı alıcam.
(Karar verme teknikleri-bölüm 34873843)
Hahahah:D
Si yuu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder