9 Oca 2013

Biraz can sıkıntısı.Biraz kitap.Biraz limonlu kek.

Bugün;
-3 saat elektrikler kesilmese kitap okuyamaz,sudoku çözemez,ingilizceye yüklenemezdim.
-Elektrikler geldi,kombinin suyu bitti.Biraz fazla açmışım,şarrrrr diye her yere aktı.Temizlemesi uzun zaman aldı.
-Bir kek tarifi gördüm,yapabileceğime nedense inandım.Anane köfte patatesinden sonra çayla iyi gider diye düşündüm,denemek istedim.Şeker kavanozunu açarken ellerim acıdı."Zaten bugün nedense her şey ters gidiyo" dedim.En sonunda başardım,çünkü kafaya koymuştum.(Düşün,evde limon yoktu,üst kat komşuda da yokmuş,onun da bir üst katına çıkmak zorunda kaldım.Bir de 'Napıcan?' diye soruyo manyak.Tövbe yarabbim,bişi derdim de yeri değil)
-Ananemde saatlerce göbek attım,dünyanın en anlamsız danslarını yaptım,deli gibi güldük.Dönüşte kardeşime yol boyu bağırdım ve radikal kararlar aldım.Şu an suratım şu şekilde .
                                                 

Üzerime büyük ve oldukça ağır bi ciddiyet hakim."Beni ilgilendirmez" diyorum,hafifliyorum.Takmıyorum,ilgilenmiyorum,her şeyi aynı anda yüklenmeye çalışmıyorum.
Bak kötünün de iyiye kapısı varmış.
Tasdikledim bugün,evet.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder