15 Oca 2013

Günler günlerin ardından...

Hahah nasıldı şarkının devamı?"Seni unutmak mecburiyetindeyim/Seni sevmeler cumhuriyetinde dındındıııın".MFÖ iyidir ya.İnsana anlamsız bi mutluluk verir.
Çay gibidir.Bugün izlediğim dizide,çaya methiyeler dizdiler."Çay,hayata mola vermektir" dedi adam.Benim içinse anlamı bundan daha fazlası çünkü bağımlıyım.Ciddiyim.İçmediğim zaman sinirlerim bozuluyor."Kansızlık yapıyomuş,çok içme" diyenlere aldırmıyorum.Yasaklandığını bile düşünemiyorum.Derkeeeeennnn...
İki gün önce gece vakti boğazımda müthiş bir ağrı hissettim.Yutkunabiliyorum ama başımı sol tarafa çeviremiyorum,nasıl bir acı duyuyorum anlatamam.Dokunuyorum,beze gibi bişi var,şişlik.Gece yattığımda en rahat,en acısız nasıl uyurum bulabilmek için şekilden şekle girdim.Sabaha hafifler falan dedim de uyanınca bi nane değişmemiş,hafiften ateşim var,yorgunum.Uyumak istiyorum-ki gerçekten çok uykusuz değilsem gün içinde asla uyumuyorum-.Yattım uyumaya çalışıyorum.Baktım olcak gibi değil,gittim sağlık ocağına.
Beni her gördüğünde "Okuyo musun sen?" diye sormaktan asla vazgeçmeyen,suratsız olmasına rağmen güldürmeyi başardığım,pratisyen olmasına rağmen en baba doktora on basıcak kadar başarılı olan Yasemin hanım,tahta spatulasını gırtlağıma kadar sokup üç kere "AA" dedirttikten sonra,"Enfeksiyon!İğnelik valla" dedi.
"Hadi yaaa,başka bi yolu yok mu?"
"İlaç vericem,geçmezse iğne yemek zorunda kalıcaksın.Beyaz bişi var boğazında,iltihap bembeyaz olmuş"
Buraya nerden geldim?"Çok sıcak ve çok soğuk yiyecekler-içecekler yasak" dedi çünkü.Yani şunu demek istiyor:"Paşa çayı iç yavrum".Ya da içme.
İki gündür kahvaltılarım zehir olmuş durumda.Çünkü "Ablası,onun çayına soğuk su kat" diyen kadınlara bile "Abla bırak da sıcak çayın güzelliğine alışsın" diyecek kadar kızan,bulanık çayı içmeyen,ajda bardak kesmediği için kupalarla irtibat halinde olan,günde en az bir büyük kupa çay içmek zorunda olan bir insanım.(He diceksiniz ki,"E o zaman çay içme başka bişi iç" ama kahvaltıda çaydan başka bişi içemiyorum.Günlük hayatta da öyle diyebilirim,saat beş gibi falan nasıl meyve suyu içer insan?)
Doktor hanım yüzünden ıstırap çekiyorum.Bir de "Bu kutulardaki ilaçlar biticek,hadi bakalım" diyo,öldürdü yemin ederim.
Ama buna rağmen yine her Allahın günü dışardayım diyebilirim.Yine koşturmaca,halletmem gereken işler var.Biraz da kilo verdim.En çok buna seviniyorum.
Bişiler daha yazıcaktım da unuttum valla.
Neyse,aklıma geldikçe artık.
Si yuu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder