11 Şub 2013

Bu bir veda değil,sadece başlangıç

Bundan iki gün önce annem,"Kızlar,dayınız size veda yemeği vericekmiş" dediğinde aklıma başka bi sürpriz falan gelmedi,"Tamam" dedim.
Hazırlanmaya başladım.Üzerimi değiştirdim,olmazsa olmaz küpelerimi taktım(çünkü küpesiz dışarı çıkınca eksik hissediyorum) ve tam rimeli elime aldığım sırada aklıma,bizim kızların da bu yemekte olabileceği geldi.
Banyoya,annemin yanına gidip "Sürpriz falan mı var yoksa?Kızlar da gelicek mi?" gibi saçma sapan bir soru sordum."He ya sürpriz var" demesini bekledim hahahaha salağım ben.
Gayet ciddi bi ifadeyle "Saçmalama ne sürprizi!Kızlar çarşamba günü gelicekler ya bize" dedi.
İşte o an işkillenmeyi bıraktım.Kızların geliceğini hatırladığımdan değil,annemin yüzündeki ciddilikten.Sürpriz olsaydı kesin çaktırır,hafifçe gülümserdi en azından diye düşündüm.İpek de ordan "Yok zaten Ayça dedi ya,bugün arkadaşlarıyla buluşcakmış" deyince tamam dedim.
Restorana gittik.Garson,"Burdan buyrun" dedi.İçeri girer girmez,kapının üstünde "İpek/Hazal Veda Yemeği" yazısını ve altındaki "Good Bye" temalarını görünce "AAAAAAAAAAAAAA" deyip,gözlerimi kocaman açıverdim.
Dayım,mekanın sahibi Hakan abi ve yengem bizi karşıladı.Öptüm,çok mutlu oldum.
İçeride ise daha büyük bir sürpriz vardı.
Altın kızlar tam kadro karşımda...Kundak arkadaşım canım Sedef'im...Esin ablacım ve yakışıklı oğlu Emre...Saçlarını özene bezene yaptıran kuzenim Eylül...(Ki Eylül,"Anne gitmesinler,onlar giderse neşemiz kaçar" diye ağlamaklı olmuş,kıyamam ben ona)
Tek tek sarılıp öptüm.Canlarım benim,masalara fotoğraflar mumlar koymuşlar.İki fotoğrafımızı büyütüp asmışlar.Ambiyans şahaneydi!
Oturduk yemekler yedik,güldük eğlendik.Fonda Sezen Aksu çalıyordu-hepimizin vazgeçilmezi-.Dayım,"Ya abi ben de söylüyorum şarkıyı,neden bu kadın gibi olmuyo?" dedikçe güldük.
Sonra bi ara kalkıp göbek attık.Apaçi gibi de oynadım,kıro gibi de.Herkes neşeliydi o akşam.Ayçayla kimselere gösteremediğimiz,sadece kendi aramızda yaptığımız dansları sergiledik.
Ayça demişken,şu son hafta ona fena halde bozuktum.Çağırdığım hiçbir yere gelmediği gibi,belki de en çok kızacağım şeyi bana sebep olarak sundu ve çok ağır mesajlar attım kendisine.Utanarak özür diliyorum çünkü bu organizasyon için koşturuyormuş."Valla bi ara yeter artık dicektim ve gelmeyecektim bile" dedikçe yerin dibinden selamlar oldum.Mesajları bir görseniz var ya :) ama valla bilmiyodum lan;daha güzel,beni sinirlendirmeyecek bir bahanesi olsaydı ses çıkarmazdım.Ayço'm senden milyon kere özür diliyorum tüm okuyanların huzurunda,bir kez daha:)

Hediye verdiler.Utanıyorum,mahcup oluyorum nedense hediye gelince ben.
Altın kızlardan kocaman bir kutu.İçini bir açtım ki,neler neler var!
Çay içebilmem için Zeynep'in punduna getirip "Aaa baksana şu bardaklar ne güzel" dediği ve tabiki içlerinden birine "Bu ne güzelmiş" diyeceğimi bildiği ama o an asla anlamadığım bir kupa,vazgeçilmezim bordo oje,havlu,yastık kılıfı,anahtarlık,üzerinde "Friends are forever" yazan bir defter ve kalem,içinde altımızın fotoğrafının olduğu bir çerçeve ve son olarak elime aldığımda "Sonra okursun" dedikleri mektuplar...
Esin abla ve yakışıklı Emre de iki güzel çanta almışlar.
Dayımdan da yemek organizasyonu...E daha ne olsun!
Nasıl ince düşünülmüş,nasıl duygulandım anlatamam.Duygulanınca da gülen bir insanım.Ağlamak istemiyordum,vedaları hiç sevmem çünkü.Onlar hep yeni başlangıçlar,en azından ben öyle görüyorum.

Bu yemek neden yapıldı?"Veda" niye peki?
"Aylardır gizli gizli yürüttüğüm çılgın projem var"diye yazmıştım bi keresinde bi yazımda.Şimdi açıklıyorum.
İngiltere yolcusuyum.Yes!
Yıllardır hayalini kurduğum,yazılarımı okuyanların da iyi bildiği-hatta onları da canlarından bezdirdim İngiltere diye diye,affetsinler- bir hayalimi gerçekleştirmek üzereyim.Okula kayıt yapıldı,hatta yanında kalacağım aile bile belli.Sadece vizenin çıkması için en fazla iki haftaya ihtiyacım var.(Çıkmazsa demeyin,sanmam.Okuldan davet mektubu bile gelmişken bunalıma sokmayın beni hahaha)
İlk etap dil okulu.IELTS sınavına da oradan bir diploma alabilmek için girdim.Dil okulu bittikten sonra,diploma programı için okullar bu sınavdan 5 istiyordu,aldım.Okul not ortalamam da tutuyor,burda bana düşen sadece dil okulundayken diploma programlarını ve üniversiteleri araştırmak.
Olay bu yani.Belki olmaz etmez diye yazmadım aylardır ama bakalım vize çıkıcak mı hhahahaha.Çıkmazsa buralardayım yine:P

İşşte böyle...
Çok teşekkürler buradan bir kez daha canlarıma.
İyi ki varsınız,acayip mutlu ettiniz beni.
Çok şanslıyım çok.
                                                         Size bayılıyorum deliler!:)

2 yorum:

  1. Yolun, bahtın açık olsun küçük hanım :) Yannız temalı parti yapmışlar, fotolarını büyütüp asmışlar siyasi parti kongresi gibi, oha dedim :)

    YanıtlaSil
  2. Çok yaratıcıdır benim arkadaşlarım,seni bilmem de ben bayıldım.Sınırları zorlarız:)
    Çok teşekkür ederim:):)

    YanıtlaSil