23 Nis 2013

Bitmeyen ara.

Resmen on güne yakın olmuş yazmayalı,hiç farkında değilim.
Sürekli koşturmaktan ve de zamansızlıktan yazmaya mecalim kalmıyor.
Hayata aynen devam ediyorum.İngilizleri zaten az çok anladım.Müthiş sıkıcılıkta "aynı tarzda" ama çok gelişmiş şartlarda yaşadıkları için kendimi güvende hissediyorum.
Bu süreç içinde buraya çok yakın olan Bath'a gitme imkanım oldu.Çok ama çok mistik ve şahane olduğunu söyleyebilirim.Hava çok yağmurlu olduğu için şartlar çok zorlasa da meşhur kiliselerini ve taşlarını,Johhny Deep'in kaldığı evi,Victoria'nın "Sun and Moon" meydanını,Jane Auston mağazalarını falan gördüm.Gittiğim en güzel yerlerden biriydi.
Ardından Oxford'a gittim geçen cumartesi.Hava da şansımıza yaver gitti,müthişti.En ünlü yerlerini gezdim,Harry Potter stüdyolarına,Oxford üniversitesine gittim,en ünlü kurabiyecisinde kurabiye yiyip milkshake içtim.Çok ama çok güzeldi ve de sandığımdan daha da çok yakışıklı popülasyonu vardı hahahaha:D Tam yaşanası,nasıl anlatmalı bilmiyorum ama sanırım planlarım arasında.
Bu arada burdaki hayatım,cumaların haricinde 3te okuldan çıkmak,arkadaşlarla biyerlere gitmek,6 gibi eve gelmek,yemek yemek ve tekrar dışarı çıkıp pub'a gitmekle geçiyor.Ya da evde değil dışarda yiyip eve geçiyorum falan.Bi türlü yer görmedim yani,bundan dolayı ders falan da çalışmak için az bir zamanım oluyor ama çabalıyorum.Hocalara göre konuşmam iyi ama yazmayı geliştirmem gerekiyor,elimden geleni yapıyorum,uğraşıyorum.Hatta ve hatta konuşma konusunda kendimi zorluyorum ama iki ayda ancak bu kadar oluyor.
Bu arada buradan diploma alabilmek için bir okula kaydımı yaptırdım,yani Türkiye'de 1 ay kadar kalıp tekrar buraya döneceğim anlamına geliyor bu.Katrina'yla kalmaya da devam edicem.Okula ilk konuşmaya gittiğimde programın 9 aylık olduğunu söylemişlerdi ama son gidişimde hükümet tarafından alınan bir karardan dolayı 6 aya indirildiğinden bahsettiler.Dolayısıyla 6 ay kalıp deliler gibi sunum hazırlayıp essay yazdıktan sonra,eğer vize uzatmak konusunda bi sıkıntı yaşanmazsa 3 ay da Oxford'da kalmak gibi bi ihtimalim var ama o kesin değil işte.Alamasam bile Türkiye'ye dönünce Shengen almak istediğimden ötürü dünyayı gezerim bari,her yere yakın çünkü burası.
Öyle yani.Bu arada Türkiye'ye dönmeme az bi zaman kala Koreli arkadaşlarım bunalıma girdi.Ağlak ağlak dolanıyolar.Ağlar gibi yapıp birbirimize sarılıyoruz sürekli canlarımla.Dünyanın en candan ırkı olabilirler.
Benden bu kadar.
Bi dünya fotoğraf var ama atmaya üşendim.
Ha bu arada bu aralar burda hava nefis.Resmen tişörtle dolaşıyoruz,çimlere yattık bile.
Kıskandırdığıma göre kaçabilirim artık,baaaayyy:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder